Du vet....

1.04.2011

når du virkelig vil ha noe -helst i går så får du beskjed om at det tar mellom 3
og 5 mnd før det er her- om du er heldig..
Da har man jo bare mer lyst på det da..
 Jeg tok mot til meg og spurte Kvik hvor vi kjøpte kjøkkenet..
2 ganger spurte jeg om å få kjøpe Tolix barkrakkene,
men den snille damen svarte høflig
at ikke ikke var til salgs begge gangene:) 
og jeg var på -pleeeeease jeg haar så lyst på de nivå..
Jeg vet ikke hvem som sendte han inn, men sjefen over alle sjefer kom plutselig og 
den snille damen spurte faktisk for meg og jeg fortsatte på -pleeeease nivået:) 
Det hele ble avsluttet med et gledeshyl- til andre ansatte sin
overraskelse tror jeg:)

Nå mangler vi bare 2 og det er noen på saken, tror de blir med rygg
går fint an å kombinere det vel?..:)

Ha en fin kveld!!

10 kommentarer:

  1. Det nytter å være snill pike, og mase litt hihihi. De er ivertfall råkule og jeg vil også ha.

    SvarSlett
  2. Jupp det er greit å få det som man ønsker:) Stolenen er bare helt fantastiske:) Og det er bildene dine og:)

    SvarSlett
  3. Hihi!! Heldige du ;)
    Grattis!

    SvarSlett
  4. Herlig innlegg igjen.. ;)
    Knall-tøft å kombinere...
    Har bare en lav, hvit selv, men flere står på ønskelisten :)
    kos deg med lillegullet og krakkene.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  5. He he....av og til er det om å gjøre å ikke gi seg;)
    Grattis med lekre krakker og gratulerer så mye med den voksende magen:)
    Smil og klem¨
    Nina

    SvarSlett
  6. Hihi...
    Flotte krakker!
    Klem

    SvarSlett
  7. Kule krakker! Vel fortjent:)

    Men også fantastiske bilder, og så herlig jente! Helt nydelig, herlig bekledning. En skikkelig snøprinsesse!

    SvarSlett
  8. gratulerer med krakker - og med baby i magen!!
    Klem J.

    SvarSlett
  9. Jeg går å venter på 4 tolix barkrakker..og må nok vente en måned til..men gleder meg:)
    De er superkule!!

    Martha

    SvarSlett
  10. Hei, fin blogg du har:-) du har gjort en fin jobb på Kvik. Jobber selv på kvik og har aldri opplevd å selge utstillingsvarer:-)

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger