Happy Birthday

1.17.2011

jenten vår..
Planene var mange for dette innlegget -men influensaen slo oss alle ut..
Ballongbilder lånt fra House Doctor
Fremdeles stopper jeg ofte opp-betrakter deg og tenker på hvor
uendelig heldig jeg er som får lov å kjenne på
den grenseløse, skjøre, store, gode, inderlige kjærligheten jeg
føler for deg.
Jeg er så lykkelig for at jeg er din mamma.
Du gir meg så mye kjærlighet, latter og glede,
fyller meg opp med ny energi hver dag.
Takk min skjønne lille going for at du er du.
Gratulerer med to-årsdagen min lille venn!

I dag blir det festivas og som vi gleder oss

Håper du får en god dag!

26 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med dagen til lille søte ej.
    Håper dere kommer dere raskt på bena igjen :)
    Klem Tonje

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen søte EJ! - og til mammaen :) Håper dere blir fort friske og raske igjen :) Klem C.

    SvarSlett
  3. Åå, gratulerer så mye med lillesnuppa! Hun er jo bare SÅ søt:)

    Likte forresten systemet ditt på sy-rommet!

    Kos dere med bursdagen, klem!

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med 2-års dagen!! Nyt dagen - håper du er frisk og rask igjen :)
    K

    SvarSlett
  5. Hurra! :D Nydelige bilder! OG god bedring <3
    Klem

    SvarSlett
  6. Hipp hurra for 2åringen!
    Nydelig jente, virkelig ♥

    Så kjedelig med influensa, håper den slipper taket snart. God bedring.

    Klem Nina

    SvarSlett
  7. Gratulerer med husets 2-åring!
    Stor stas, både for barn og voksne ;)
    Masse god bedring også da.
    Den er bare SÅ FIN den kjolen Ej har på seg (har den til mine 3 også ;)
    KOS DERE med bursdagsfeiring.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  8. Hipp hurra for den lille prinsessen! Håper dere får en super duper toppers feiring..
    God bedring til dere..

    Klem fra meg
    P.s. Nydelige bilder som alltid!

    SvarSlett
  9. Gratulerer med dagen til den lille skjønningen!! Kos dere med feiring!!

    SvarSlett
  10. Hipp hurra! Gratulerer så mye med 2-årsdagen til Emilie! Nydelig bilde du har tatt av henne! ♥

    Ønsker dere en flott dag, selv om dere har sykdom i huset. God bedring!

    God klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  11. Gratulerer så mye med EJ. Nydelige bilder:)
    Ønsker dere en flott dag.

    Klem Vivian

    SvarSlett
  12. Gratulerer med dagen til verdens skjønneste EJ! Kos dere med feiring og ballonger! Hurra! Klem fra Heidi og Marie <3

    SvarSlett
  13. gratulerer så mye med den skjønne 2-åringen deres. Ønsker dere en kjempeflott dag. Nå er det vår tur med sykdom, mine 4 skjønne gutter er alle sammen slått ut med feber.

    SvarSlett
  14. Hipp hurra, og gratulerer med dagen!! Sjønn som bare det:))

    Masse god bedring, og ha en flott dag!

    Klem, Marte

    SvarSlett
  15. Gratulerer med dagen EJ. Hipp hipp hurrA ! I LOVE U . Nuss og suss fra Dadda :)

    SvarSlett
  16. Nydelig innlegg!! Hvor har du fått tak i den nydelige sløyfa? kos dere idag :)

    SvarSlett
  17. Gratulerer med dagen til skjønne EJ!
    Kos dere med feiring:)
    Klem Tove

    SvarSlett
  18. Gratulerer så mye med den store dagen EJ! Håper du blir fort frisk! Susser fra Emil <3

    SvarSlett
  19. ååå, gratulerer til den skjønne damen;)
    herlige bilder,
    koselig innlegg!
    klem kristina

    SvarSlett
  20. Gratulerer med dagen til den lille vakre prinsessa og god bedring til dere. Influensa høres ikke moro ut...
    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  21. Gratulerer så mye med dagen til ei nydelig jente!

    SvarSlett
  22. Gratulerer så masse med 2-års dagen. EJ er en meget nydelig liten pikemodell♥

    klem Lisa

    SvarSlett
  23. gratulerer med toåringen:)

    fin feiring til dere, håper dere overvant influensaen:)

    klem ellemell

    SvarSlett
  24. Så gøy å se at din lille gullunge ble to år to dager før min lille ble to :)

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger