Litt fra feringen..

1.18.2011

Her er kronen som jeg sydde, båter må vi ha med -favoritt-tingen til lillemor.
Jeg perlet på "ÅR" skrev litt med Janomen og applikerte på et 2 tall..
Denne er sydd etter inspirasjon fra The one and only Fru Fly.
Bordet dekket jeg enkelt og greit med duk fra Stoff og Stil og litt vårlige
 blomster..

 Tusen takk for alle bursdags og god bedring hilsener kjære dere....
Formen er stigene takk..
Bursdag-feiringen var super selv om jeg føler at det er alt for lite tid til og mingle
i slike sammenhenger.. 
Alt skjer liksom på en gang, folk kommer, gaver, vi spiser middag,
og kaker, og drikker kaffe osv på et par timer.. 
Så det er vel ikke så rart..
Stemningen var uansett god:)

Håper du får en fin tirsdag!



16 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med dagen til Emilie Josefine på etterskudd!! :)

    klem

    SvarSlett
  2. Sååå skjønn!
    Gratulerer så mye til EJ
    med dagen som var! ♥
    God klem

    SvarSlett
  3. Grattis til overstått bursdags-jenta. Deilige vårlige farger!

    SvarSlett
  4. gratulerer så masse,barne bursdager er så skjønt og så moderlig rørende!Tenke seg til at dissevakre små vi har skapt blir så store og selvstendige-det må feires!!
    nyydelig krone btw
    klem karin

    SvarSlett
  5. Nydelig pike, vakker krone og delikat bord! Gratulerer med vel overstått! Godt å høre du er på bedringens vei:)

    SvarSlett
  6. Herlige bilder og så flink du er. Jeg er glad hvis jeg får blåst opp ballonger omtrent. hihi....

    :)

    SvarSlett
  7. Så fine bilder av bordet og jenta de.
    Gleder meg allerede til neste feiring her i huset :)
    Men det er som du sier... selve dagen fyker avgårde med det ene og det andre!
    Ha en fin dag videre med den store jenta de :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  8. Nydelig jente og vakkert pyntet! Litt dilla på lilla om dagen jeg også:) Gratulerer med overstått om jeg ikke har sagt det før.
    Så bra du er bedre.

    Ha en fin dag!

    Klem Marianne

    SvarSlett
  9. Så søt :D håper hun hadde en flott dag :D

    SvarSlett
  10. Gratulerer så masse med nydelig bursdagsjente! Så søt krone, og koselige pyntet festbord! Alltid mange fine bilder her inne hos deg.
    Hilsen Anna

    SvarSlett
  11. så søtt at du sydde krone, den var nydelig, og det er jenta di og! :)

    SvarSlett
  12. Vel overstått dag!
    Herlig med slike kroner, og hun ser ut som en prinsesse:)))

    Flotte farger du har brukt!
    Klem Tove

    SvarSlett
  13. Så flott krone du har laget, og fine bilder. Så ut som en vellykket bursdag :)

    SvarSlett
  14. gratulerer med vel overstått til den søte bursdagsjenten. Kronen var jo bare helt skjønn og herlig vårlig dekket bord, er selv kjempeglad i lilla men her i huset går det i blått og eventuellt i grønt i bursdagsfeiringene. Men til min egen bursdag kan jeg nok flashe litt med rosa eller lilla

    SvarSlett
  15. Hei hei:)

    Gratulerer så mye med vel overstått dag til ei nydelig prinsesse:)
    For en utrolig delikat og fin bursdagspynting da!!
    Du har forresten vunnet give awayen inne hos meg:) Send med ønskede initialer til øredobbene og adressen din, så er de straks på vei:)

    Sol fra Nina

    SvarSlett
  16. Gratulerer med overstått to-års dag til lillesnuppa.
    Så ut som rammen var flott for feiringen av dagen.
    Ha en fortsatt fin kveld!
    Klem!

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger