Ny tavle

1.21.2011

Denne gangen som forrige gang har jeg laget den selv av en 16 mm mdf plate.
Lurer dog på om jeg skal sage den til i et litt mindre format,
og kanskje ramme den inn denne gangen vi får se..
Var veeeldig i tvil om jeg skulle vise bilde til høyre, men pytt pytt:) Der 
dere ser isolasjon kommer det et avlangt vindu på 70 x 1,85 cm, det kommer også et
likt et ved siden av det, og under vinduene kommer glossy hvit italiensk mosaikk.
Nytt er også den sorte skinnen med lys, men de får
jeg vise mer av en annen dag, kjøpt av Hanne hos Oslo Lighting Company.
På tavlen brukte jeg også magnetmaling under tavlemalingen,
men kun på deler av den -det jeg hadde igjen fra forrige tavle for det er latterlig dyrt!
 Franske trykkbokstavene som jeg har kjøpt hos Hviit har fått plass
på toppen av tavlen..
God fredag!

16 kommentarer:

  1. Kjempeflott kjøkken du får deg! Ble skikkelig misunnelig nå!

    Og tavlen ble utrolig tøff, skulle gjerne hatt plass til en sånn en på kjøkkene mitt!

    Ha en fin fredag og en god helg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så fint kjøkken du har!

    Ha en fin dag...
    klem

    SvarSlett
  3. Tavla ble stilig. Likte godt kjøkkenet ditt.
    Klem Tonje

    SvarSlett
  4. Utrolig lekkert kjøkken Tonje!
    Og så deilig med masse lys og luft, og de mosaikkflisene høres helt topp ut!

    Ha en super helg!
    NinaB.

    SvarSlett
  5. Hei!
    SÅ fint kjøkken!! ;) Og veldig fiiin tavle!

    Ønsker deg en deilig helg!

    klem Anette

    SvarSlett
  6. Tavlen var kjempe tøff. Passet godt inn på det flotte kjøkkenet ditt.
    Ha en super helg.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  7. Jeg har så lyst på en slik stor tavle på kjøkkenet med ramme og det hele, i hodet mitt er den klappert og klar men det virker som et forferdelig tiltak å få det gjennomført så enn så lenge glimrer den med sitt fravær. Og nå begynner jeg å lure på om jeg kanskje har brukt opp plassen vi hadde tilgjengelig for den også så tiden vil vise. Lekker var den hvertfall og utrolig kjekk :)

    SvarSlett
  8. Kjempefint kjøkken!! Benkeplaten var så lys og fin. Hvilken type er det ?
    Vi har heltre eik, men jeg synes den ble så gulnet etter at vi oljet den x-antall ganger.

    Ja kjempespennende med UL, vi skal til torsdag :)

    Ha ei fin helg! KLEM

    SvarSlett
  9. Så lurt å ha magnetmaling under tavlemalingen!

    Go helg frøken♥

    SvarSlett
  10. Herlighet så fint det blir, Tonje:)
    Morsomt å tenke tilbake på det første utkastet jeg fikk på mail, denne løsningen ble MYE bedre:)
    Og Tolixene...., jeg kan jo ikke annet enn å si at jeg liker dem;)

    God klem♥

    SvarSlett
  11. Ønsker deg en deilig helg ;)
    Måtte den bli laaaaaaaaaang .
    Klem

    SvarSlett
  12. Kjempefin!! Jeg syns den må vøre så stor :)

    SvarSlett
  13. Så fint ni har det! Och jag gillade bokstäverna väldigt mycket!

    Trevlig helg!

    Kram Pernilla

    SvarSlett
  14. Kjempe lurt, og praktisk!
    Nå skal jeg gå i gang å lage knekkiser etter oppskriften din..

    God helg :)

    Klem Christine

    SvarSlett
  15. Så kult med tavle! Det er sånn jeg tenker at jeg skal gjøre, men det blir gjerne med tanken...
    Kjøkkenet deres er bare knallfint!
    Mange klemmer fra hanne Mette

    SvarSlett
  16. åhhh de vakre bokstavene. De kler hjemmet ditt godt. Så deilig at du er glad i dem:)

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger