På'an igjen...

1.02.2011

Som noen kanskje har merket har det vært litt roligere på bloggen
de siste mnd, det skyldes rett og slett denne lille huleboeren som har 
tatt plass i min mage.. Jeg har som forrige gang vært dårlig og er
fremdeles det.. Det er helt ok altså, med tanke på at premien er det største som 
finnes, en liten søster eller bror til jenten vår som også har -baby i magen:)
Bildene er tatt da jeg var 11 uker og 4 dager på vei, det heelt utrolig hvor mye man kan se 
så tidlig?!.. nå har jeg akkurat passert 15 uker og snart er det tid for ordinær UL..

|Så dette er altså grunnen til dårlig besøk og lite kommentarer fra meg den siste tiden - jeg 
kommer sterkere tilbake!|

Nå har jeg registrert meg på Bloggurat.

46 kommentarer:

  1. Oj, så GØY!! Gratulerer :D Jeg misunner deg ikke å være dårlig - men som du sier, premien er absolutt verdt det!! Kos deg med graviditeten :) Og godt nyttår :D

    SvarSlett
  2. Å, så koselig! Gratulerer så mye til hele familien. Håper du føler deg bedre veldog snart.
    Godt nytt år! :)
    klem Nina

    SvarSlett
  3. GRATULERER!
    Blir med andre ord et spennende 2011 for deg og dine :)
    Håper formen snart bedrer seg...
    (Jeg var i samme situasjon for nøyaktig ett år siden -lykke :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  4. gratulerer så mye :) håper kvalmen snart gir seg! klem klem

    SvarSlett
  5. Gratulerer!
    Hvilken lykke å starte det nye
    året med å gi nytt liv, herlig ...!
    Håper formen kommer seg utover i svangerskapet, kos deg så godt du kan og riktig godt nytt år ...!

    klem til deg

    SvarSlett
  6. Så kjekt, Tonje!
    Gratulerer så mye...

    Nyttårsklemmer, Tove

    SvarSlett
  7. Så gledelig nyhet!!!!!Gratulerer

    SvarSlett
  8. Gratulerer så masse! :) Jeg planla å være gravid til sommeren (igjen), men så fikk jeg jobb i steden. Får heller gi Hedda et lillesøsken (!) i 2012.

    God bedring - det er slitsomt å være dårlig!

    PS: Nydelige bilder av EJ i innlegget under! ♥

    SvarSlett
  9. Gratulerer så mykje! Håper du snart føler deg bedre. Så fantastisk med eit lite menneske som veks inne i magen..:)

    SvarSlett
  10. Ja, er det ikke merkelig hvor tidlig fostrene faktisk blir til små mennesker? Vi var på (vanlig)UL i uke 10 og så både hender og føtter som veiva rundt om kring. Så skjønt :)

    Gratulerer så mye igjen. Gleder meg til å høre om det er en liten søster eller bror som kommer :D

    SvarSlett
  11. Fantastisk!

    Gratulerer så mye:)

    SvarSlett
  12. Gratulerer!!
    Alltid fantastisk!!

    Klem!

    SvarSlett
  13. Så gøy da,Tonje! Gratulerer så masse:)

    God klem fra meg♥

    SvarSlett
  14. Dette var riktig koselige nyheter, gratulerer så mye . klem Helen

    SvarSlett
  15. ååå gratulera sooo masse:)

    Klem Beate

    SvarSlett
  16. Åj, så fantastisk!! Gratulerer så mye Tonje!:)

    klem June

    SvarSlett
  17. Gratulerer så masse, gleder meg virkelig på deres vegne, håper formen din tar seg opp, for ikke gøy å være dårlig, var det selv første gangen....
    Godt nytt år...
    klem victoria

    SvarSlett
  18. Hipp hurra, det er så stas! Hoppende glad!<3 God klem

    SvarSlett
  19. Å så koselige nyheter! Gratulerer så mye! Håper formen bedrer seg etterhvert!

    Stor klem

    SvarSlett
  20. Oj,oj....Gratulerer så masse!! Blir ekstra spennende å følge med fremover da. Håper formen blir bedre. Klem!

    SvarSlett
  21. Kjempegøy! Gratulerer så mye! Godt nyttår til deg og dine. Klem C.

    SvarSlett
  22. Så koselig, vennen, gratulerer så mye!!!! Kjedelig at du er så dårlig, men det er vel verdt det:)

    GODT NYTTÅR!!!!

    go'klem

    SvarSlett
  23. Gratulerer SÅ mye Tonje!! Lille skapningen....hellan! Tenk om noen mnd er det en i armene dine <3

    Stor klem

    SvarSlett
  24. Gratulerer så mye! :)

    Her er det 7 uker igjen til termin! Skal si det går 100 ganger raskere andre gangen! Spennende tid fremover, håper formen din bedrer seg så ventetiden ikke blir altfor lang!

    Godt nytt år til deg og dine!

    Klem Silje

    SvarSlett
  25. Gratulerer:-) Da er vi to! Riktignok første gangen her. Ønsker deg god bedring og lykke til med formen og svangerskapet.

    Klemmer fra Cecilie

    SvarSlett
  26. Gratulerer så mye!! Så moro :)
    Godt nytt år - og masse lykke til med den voksende magen!

    Klem

    SvarSlett
  27. FANTASTISK! Gratulerer så mye- tenk så heldig du er!

    God klem

    SvarSlett
  28. Stort, stort GRATTIS! Så härligt!

    Jag vet hur jobbigt det är att må dåligt under gravidieten, men det är ju trots allt värt det!

    Kram Pernilla

    SvarSlett
  29. Gratulerer såååå mye!!!
    Så flotte nyheter! Håper formen kommer seg og du får nyte svangerskapet!
    Kjenner nesten jeg blir litt misunnlig:)

    Stor klem!!!!

    SvarSlett
  30. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  31. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  32. Sorry.... Plutselig ble kommentaren publisert tre ganger. Måtte bare si fra, slik at du slipper å lure på hvorfor det var to kommentarer som var fjernet:)

    SvarSlett
  33. Hei Tonje:)

    Igjen gratulerer så masse med den lille i magen:)
    Utrolig kjekt! Håper formen snart er på topp igjen...
    og jeg syntes du har vært flink både på blogg-og kommentar fronten jeg;)

    Og så må jeg si: Fantastisk bad-kjøkken-stue-ALT!!
    Lekkert og gjennomført... Skal si dere har stått på.

    Og takk for et veldig kjekt blogg år-med masse inspirasjon og ikke minst kjempe flotte bilder;)

    Gleder meg til et nytt blogg år sammen med deg:)

    Stor klem

    SvarSlett
  34. Så koselig, gratulerer så masse til alle 3 ♥
    håper formen kommer seg, men som du skriver, så er det jo absolutt verdt det! Godt nyttår!
    Nina

    SvarSlett
  35. Oi oi - så koselig. Jeg skulle innom for å ønske deg et riktig godt 2011 og det ser det jo ut til å bli ♥ Gratulerer så masse. Gleder meg til å følge deg og magen i det nye året.

    klem Lisa

    SvarSlett
  36. Å, så fantastisk. Gratulerer så mye!
    Og godt nytt år til deg og dine, Tonje.
    Klem

    SvarSlett
  37. Gratulerar!! Håpar betre tider kjem kjapt!

    SvarSlett
  38. Gratulerer så masse. tenk for et spennende år dere går i møte:)

    Gratulerer igjen, og godt nytt år.

    Camilla

    SvarSlett
  39. Heisann Tonje:)

    Gratulerer med baby i magen, kjempekos!
    KOs deg masse med graviditeten håper formen er stigende,klem.

    SvarSlett
  40. Gratulerer! Så koselig! :)

    Og så utrolig fint dere får det! Lekkert alt sammen!

    SvarSlett
  41. Hei Tonje!! Så koselig og GRATULERER så mye!!
    Kjenner godt til situasjonen:) Her har det også vært stille med blogging og rett og slett mye annet, for formen har vært elendig. Men som du sier; premien er stor:)
    Jeg er selv 17 uker på vei - det blir moro å følge deg videre i 2011
    Godt nytt år, Gratulerer og Stor klem fra Vivian

    SvarSlett
  42. Så koselig! Gratulerer så masse! Godt nytt år til deg og dine! Takk for masse flott inspirasjon i 2010, gleder meg til å fortsette å følge bloggen din i 2011:)

    Klem Tonje

    SvarSlett
  43. Ååååå, så herlig nyhet Tonje! ♥ Gratulerer så mye! ♥
    Godt Nyttår, dette var jo litt av en gla' nyhet å starte året med! :) Ønsker deg all lykke fremover, håper formen blir bedre etterhvert! Gleder meg til å følge deg videre fremover!
    Nyyydelige bilder av EJ på nyttårsinnlegget og ikke minst sååå skjønn hun var på tolixen! :)
    Og kjøkkenet var jo bare RÅÅÅLEKKERT!
    Kos deg fremover, vi blogges! God glad klem ♥

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger