Endelig fredag...

2.11.2011

Huset er vasket og mor er klar for helgekos!
Men først skal jeg by litt til på auksjonen til SsSsS
Noen av mine favoritter fra auksjonen..

Husk auksjonen til Familien S som endelig åpnet og godt i gang!
Den fantastiske familien har lagt ned masse arbeid, og snart kommer uttellingen.
Alle inntekter går rett til Stine Sofies Stiftelse som jobber for å bedre barns hverdag.  
I auksjonen kan du by på alt fra en omreisende kokk (!) til smykker, gavekort og tegninger.
Så frem til søndag er det bare to ting å gjøre; spre budskapet videre og først og fremst: BY!
Det har allerede kommet inn bud på nærmere 20 000 kroner, så auksjonen er godt i gang!
 Auksjonsalbumet finner du her. Du byr ved å velge det du vil ha og skrive sum under.
Får du ikke opp kommentarfeltet er det fordi du ikke er tilhenger av selve FB siden, 
da trykker du bare 'liker' på denne siden, og prøver igjen!:) 

Ønsker deg en god fredag
 

9 kommentarer:

  1. God helg til deg og dine!

    Nydelig bilde av EJ!

    Stoffposen din er nå ferdig og jeg har sendt deg en mail med kontonr mitt.

    Ha en fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  2. Helt fantastik hva de har satt igang, måtte det komme inn mye mye mer:) Jeg skal legge inn noen bud selv. MYE FINT!

    Ha en fin dag, min venn♥

    Klem M

    SvarSlett
  3. Så deilig å møte helgen med nyvasket hus! NYT <3

    Klem
    Christine

    SvarSlett
  4. Elsker lysestaken og den søte lille jenten! :) Herlig!
    God helg:)

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder :)
    GOD HELG til deg og dine også!!

    Klem Nina

    SvarSlett
  6. Kos dere i helga. Alltid deilig når vasken av huset er unnagjort fredagskosen begynner :)

    Jeg skal også innom SsSsS og by :)

    Klem Tonje

    SvarSlett
  7. Lekre ting!!! ♥ fantastisk flott at så mange mennesker støtter opp om en så viktig sak som dette!

    nydelige bildere av deg og den flotte magen sin under her!♥

    klem!!!

    SvarSlett
  8. Først og fremst : Gratulerer som vordrene mamma igjen..kjempe koselig!

    Flotte bilder under her....og jepp deilig med helg, og sola skinner tilogmed...herlig!

    SvarSlett
  9. Herlig med nyvasket hus og helg.
    Kos deg sammen med skjønne EJ:)
    God helg til deg!

    Klem Tove

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger