Light blue thursday

2.03.2011


Hver gang våren nærmer seg hopper denne fargen oppi posen min, sånn er det bare..
 Hjertepute fra Lama kjøpt hos GH interiør på Os.
Teppe i babyalpakka til lillevennen i magen strikket av meg,
og ullfilt som jeg også har laget nålepute av.
Oppskrift på denne finner du her,
jeg har dog ikke laget med bruskork men med med et medisinbeger.


foto til venstre via Anders Schønnemann.

Det ekstra fine er at jeg har en liten lillebror i magen så nå skal den blå
siden min endelig få utfolde seg helt og holdent!
Noen som har forslag til hva farge det er på skapet over?

|Vi planlegger for tiden spennende saker, gleder meg til  fortelle hva!!!|

Fin ettermiddag/kveld til deg husk lotteri her.

7 kommentarer:

  1. Skjønne bilder og flott nålepute du har laget.
    Fargen på skapet er litt vanskelig,men vet at Hulda med bloggen Husfruas memoarer har en liknende farge hos seg!

    Ha en fin dag
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder og flotte farger. Hos meg er det lilla og rosa som dukker opp når det er vår.
    Koselig å høre at du har en fin liten lillebror i magen. Veldig kjekt med en av hver:-)

    Kos deg i kveld

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder og flotte farger. Hos meg er det lilla og rosa som dukker opp når det er vår.
    Koselig å høre at du har en fin liten lillebror i magen. Veldig kjekt med en av hver:-)

    Kos deg i kveld

    Klem fra Annfrid

    SvarSlett
  4. Härligt med blått!!

    Önskar dig en skön kväll!

    Kram Pernilla

    SvarSlett
  5. Gleder meg til å høre hva :)
    Gratulerer med lillebror i magen. Kjekt med smågutter. De er helt skjønne!
    Klem Tonje

    SvarSlett
  6. Nyyydelige bilder, og så herlige farger.

    Gratulerer med lillebror i magen!
    Stas!

    klem

    SvarSlett
  7. Det finnes så mange fine blåfarger!! Og for en søt nålepute:)
    Så stas at du skal ha en Lillebror. Det er gøy med en av hver.

    Ønsker deg ei herlig helg, Tonje!!
    Klem fra Vivian

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger