Demin & Design

3.22.2011

 
For en tid tilbake kom min tante Guro med en idé, hva med å strikke en pute av gamle bukser?..
Hun har 10 for mange strikke-rydde-sy prosjekter på gang så hun delte faktisk ideen med meg..
Jeg er sjelden fremmed for noen slike geniale påfunn så jeg gikk igang.. En senebetennelse (tuller),
men mange, mange timer senere er puten nesten ferdig, men jeg klarer ikke bestemme bakstykke...
Det har vært et følelsesladet prosjekt, dette er buksene til svigerfar.
Som alt for tidlig rundt disse tider i  fjor måtte gi tapt for kreften..
Jeg har tenkt myye på han mens jeg holdt på med puten, fint -men trist også.


Flere bilder kommer helt sikkert, må bare ta noen valg først...
Ha en fin tirsdag!

15 kommentarer:

  1. Wow, for en kul idè;)
    Og så flott og kunne bruke buksene til svigerfar, nå blir de i allefall ikke kastet ♥ Gleder meg til og se den ferdig;)

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Kjempeidè:)
    Gleder meg til å følge prosjektet ditt. En svigerfar pute i stuen- koselig:)
    Håper alt står bra til med deg.
    Ha en fin fin tirsdag!
    Smil og klem
    Nina

    SvarSlett
  3. Åh så utrolig stilig og FOR en idè! Du er så flink, vennen.
    Trist med svigerfar... Nå har du et minne om han i sofaen.

    Skal på posten etterpå:)

    Klem!

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Det var jo en knallfin idee! Så får man jo bruke gamle klær i stedet for å kaste.
    Men har du altså revet små remser av buksa og så strikket med de?

    Trist å høre om din svigerfar. Tenker det kan være litt fint med et slikt minne.
    Ønsker deg en fin dag Tonje! Klem Vivian

    SvarSlett
  6. For en fantastisk idé, kjære deg...!
    Den kommer til å bli så fiiin:)
    Veldig vondt å høre om din svigerfar,
    det må føles både vemodig og godt på
    en gang når du gjenskaper buksene hans
    til rene kunstverket...♥

    KLEM

    SvarSlett
  7. For en herlig ide og for et flott minne puten blir om din svigerfar. Alltid trist å høre at noen har mistet noen kjær!!
    Ha en fin dag :)
    Goklem Marie

    SvarSlett
  8. Utrolig fint, både ideen og historien bak buksen.. Minner er gode å ha og ingenting er så viktig synes jeg!

    Tror jeg må rive opp noen gamle bukser og prøve meg på en slik pute jeg også!
    Gleder meg til å se det endelige resultatet.. :)

    Håper dere får en fin dag
    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  9. Så kreativt!!!
    Og en fin måte å bruke plagg som betyr noe for en!
    Trist med din svigerfar..:(
    Kreft er grusomt!!

    Klem!

    SvarSlett
  10. Det var fantastisk kreativ og veldig koselig. Det er så fint å flette inn familie og minner i et hjem på den måten. Litt vemodig siden han er borte, men aller mest fint. God klem

    SvarSlett
  11. Så koselig med et sånt prosjekt, og ikke minst minne ♥

    Vi samler jeans til å hekle/veve fillerye til hytta :p
    Gleder meg til å se det ferdige resultatet.

    klem Nina

    SvarSlett
  12. For en kjempegod ide, gleder meg til å se puten når den er ferdig. Det ligger nok mange timer bak det prosjektet ja.

    Fint å ha en "svigerfarspute" til minne..

    Ha en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  13. For en herlig idé, kreative du! Gleder meg til å se resultatet. Fint å ha minner fra svigerfar i hverdagen.


    Du kunne begynt å selge maleriene dine, så fine er de-er det noe du ikke kan?!

    Så spennede med bryllup til neste år da! Er så utrolig kjekt med planlegging av den store dagen, og veldig veldig kjekt at du likte brudekjolen min, tusen takk for det!
    Kjolen er kjøpt på Brudesalongen i Stavanger, og er fra Lusan Mandongus, sjekk ut siden deres, såå mange fine, lette, romantiske kjoler! ; http://www.lusanmandongus.com/
    Du bor i Bergen, sant? Ikke en lang kjøretur til stavanger vetdu;)
    Var rett før jeg tok turen opp til Bergen før jeg fant drømmekjolen:)

    Lillesøster, som vi fikk beskjed flere ganger, viste seg på sist ultralyd til å være en liten gutt, 110% sikker, vi venter en lillebror vi også:):) Det viser seg å være mange små blogg babyer på vei til sommeren!

    Ha en finfin tirsdag,
    Klem Julie

    SvarSlett
  14. For en vaker tanke og minne å ha. Idéen er jo super. :)

    Ønsker deg en dag fylt med sol!

    Klem,
    AW

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger