Details....

3.27.2011

..ofte er det ikke så mye som skal til for
å få et helt "nytt" plagg. 
Denne helt vanlige kjolen har hodet mitt
jobbet med en stund nå, og i dag kom jeg på
hva jeg kunne gjøre..
med en av yo-yo'en mine har jeg laget
noen lyseblå blomster og sydd på.
To på hver lomme. Det ble kjempefint.
kanten på buksene jeg brukte til puten
har jeg laget hårbånd av.

festet et strikk i enden og volà knallstilig hårbånd! 

Fin søndag til deg :)

|En annen pike som er knallflink til å gjøre om på
klær er FruFly, her er det masse fine tips å finne!|

12 kommentarer:

  1. Hei Tonje! Jeg har en liten oppmerksomhet til deg inne hos meg! du får titte innom å se:))

    Klem KAROLINEMOR!

    SvarSlett
  2. Hei Tonje! Jeg har en liten oppmerksomhet til deg inne hos meg! du får titte innom å se:))

    Klem KAROLINEMOR!

    SvarSlett
  3. Så fint :)
    Hadde jeg bare kunnet sy litt... men blir inspirert når jeg ser disse små, fine detaljene.
    Nydelige bilder også!
    Klem

    SvarSlett
  4. Ååå, så søtt ♥ Flinkis altså;))
    Ha en fin søndag og en flott, ny uke!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Kjempe lekkert!
    Sukk, bildene dine er alltid like fortryllende, jeg får lyst å ta bilder hver gang jeg titter innom.

    SvarSlett
  6. Så flink du er vennen! :) Synes du er en sann inspirasjon selv! Skulle ønske jeg hadde håndlag til slikt.

    Ha en fin kveld, nå er jeg ankommet tigerstaden og skal være noen dager på kurs!

    KLEM

    SvarSlett
  7. Nydelige detaljer og fantastiske bilder!
    Jeg har blitt så inspirert av deg, så nå har jeg kjøpt
    bambusgarn!:)
    Lurer på hvordan du har gjort når du har strikket putene?
    Har du strikket rett hele tiden, slik at det har blitt riller?
    Og hvor mange masker la du opp? Strikkefastheten på garnet mitt er 20 masker på 10 cm. med pinne 5.5. Kanskje ikke likt det garnet du brukte?:)

    Håper helga di har vært fin!
    Og at det gikk bra på ul før helga:)
    Klem!

    SvarSlett
  8. Tusen takk for svar på putespørsmålene mine:)
    Da prøver jeg meg med dobbelt garn og pinne 9!:)
    Klem!

    SvarSlett
  9. Det ooooser estetikk av bloggen din! Rent og vakkert! :)

    Blir jo litt misunnelig, men i stedet for å strebe, får jeg heller bare nyte :) Takk for titten! :)

    SvarSlett
  10. Knallflott ble det, Tonje!
    Mange flotte innlegg over også. Alltid inspirasjon å hente hos deg
    God klem

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger