Helt Boss

3.24.2011

Kunne vært en pute fra Hugo Boss Home Collection..
Littt freidig å lage et helt nytt brand fra dem, men puten er iallfall laget av Hugo Boss bukser..
Tre stykker gikk det med faktisk, det er nok den dyreste og eneste av sitt slag som kommer
innenfor dørene i Forever Love heimen, tror jeg da..
Som dere ser ble baksiden i et stripete Ralph Lauren stoff..
Den blir nok endret til en ensfarget bakstykke!
men alt i alt er jeg veldig fornøyd med resultatet..
Pute fra Lama kjøpt hos fiine GH interiør på Os.


Jeg får mye mail og kommentarer med spørsmål om kjøkkenet vårt,
jeg skal skrive et innlegg om hva og hvor om ikke alt for lenge:)..

|Denim pillow knitted by me, from my in- law's old Hugo Boss jeans|

 

26 kommentarer:

  1. Helt fantastisk!!!
    Jeg er så imponert, kjære deg!
    Utrolig delikate blånyanser, og vakre bilder:):)
    Kanskje den får plass på det fremtidige rommet til lillebror etterhvert...?;)

    KLEM

    SvarSlett
  2. Kjempefin pute, Tonje!

    Det ligger nok mye arbeid bak den puten, men vi ser jo at det absoulutt var verdt det!

    Ha en fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  3. Jeg kan tenke meg at det har vært litt arbeid her.. Men du og du så FLOTT den ble!! Jeg synes den var fin med stripete bakstykke.
    Du er så flink!!!

    Lykke til hos Jordmor og UL. Klem

    SvarSlett
  4. Nydelig pute, med masse gode minner vil jeg tro ♥

    Synes også det var veldig fint med den stripete baksiden.

    Ha en fin dag!
    klem

    SvarSlett
  5. UTROLIG FLOTT, Tonje. Du er så flink!

    Fått noe i posten ennå??

    Klem!

    SvarSlett
  6. å FYYYY så fin!!! :) Den var bare kanonkul!

    Jeg vurderte å strikke eller hekle hagestolputer av plastikkposer, men har ikke kommet i gang ennå, men dette var en annen MEGET god ide! :) Regner med at det er omtrent samme prinsippet??

    SvarSlett
  7. Så vanvittig kul den ble! Du er superkreativ!! Litt av et prosjekt det der! :)

    og nydelige bilder tatt av puta selfølgelig! Du er en ræcer med kamera! :)

    ha en fortsatt fin uke videre! (ikke helt helg ennå da!)
    klem

    SvarSlett
  8. Fantastisk flott resultat!
    Hilsen Anna

    SvarSlett
  9. VELDIG tøff pute, du er virkelig kreativ :O)

    Ha en fin dag, klem klem.

    SvarSlett
  10. Kjempekult! Moro å se alt det fine du lager! Klem Mari

    SvarSlett
  11. Så innmari stilig pute:)) Jeg er akkurat ferdig med en kurv laget av hvitt laken:))

    Klem KAROLINEMOR!

    SvarSlett
  12. Så utrolig kreativt og ikke minst fint! Imponerende Tonje!
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  13. Knallfin!!
    Unikt og kreativt!
    Du er god:)

    SvarSlett
  14. Så utrolig stilig! Det hadde aldri jeg tenkt på, men resultatet ble jo helt knall!
    La meg til som følger, synes bloggen din var kjempefin!

    SvarSlett
  15. Hei.

    Utrolig kul pute. Sikkert den eneste i sitt slag. Send bilde til Boss. Kanskje de kjøper patentet ditt.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  16. For en utrolig flott pute!! Genial idé og et fint minne om din svigerfar. Jeg er ny leser her hos deg. En kjempekoselig blogg som jeg skal følge med på.
    Ha en strålende vårdag!
    klem fra Therese

    SvarSlett
  17. fantastisk :) så utrolig gjennomført og kreativt :)

    SvarSlett
  18. Råstilig pute Tonje :)
    Denne hadde sklidd rett inn i de flotteste interiørbutikker. Du er kreativ og flink :)

    SvarSlett
  19. What a great style! I posted it here on my blog:
    http://schoenstricken.de/2012/11/kissen-aus-alter-jeans-stricken/
    Pls check if its ok with you.
    Jessica

    SvarSlett
  20. Hei Tonje!

    Jeg linket denne puten på Fretex Moss sin facebook side. Håper det er greit. Beklager at jeg ikke spurte på forhånd. Gi beskjed hvis du ønsker jeg skal fjerne den.

    mvh
    Siw Eriksen

    SvarSlett
  21. Hi,nice to meet your blog.
    this is a lovely project,amazing work you did,congrats.
    how many yards of jean yarn you used to do it??
    thanks and happy sewing week
    Rose

    SvarSlett
  22. great idea, going to look for old jeans.

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger