Litt detaljer

3.04.2011

fra kjøkkenet.
Vi er ikke ferdig nok til at jeg hiver meg på NIB sin kjøkken
utfordring denne måneden men litt nytt har skjedd her siden sist.
Amatur med LED lys fra Mora er en drøm, ved å trykke på knappen i midten 
forandrer den styrke, temperatur og stråle/dusj, kan virkelig anbefales.
Vi valgte dobbelvask i stein fra Blanco, de hvite italienske keramikkflisene
som er på vei opp har en helt blank overflate, disse
er jeg veldig fornøyd med!!
I uttrekk-skapet helt til venstre står kjøkkenmaskinen og det siste nye 
som er på plass her er de geniale stikk-kontaktene.
Bare å dra den opp når jeg trenger strøm på øyen, når den
ikker er i bruk er den som dere ser heller ikke i veien.

Ha en super fredag


9 kommentarer:

  1. Fine bilder! Jeg liker verdenskartet ditt:-)

    SvarSlett
  2. Åh, så fint ni har det!!

    Trevlig helg!

    Kram Pernilla

    SvarSlett
  3. Du kan da virkelig bli med i den utfordringen du med flere av disse bildene her! Lekkert kjøkken!

    ha en fin helg.
    klem

    SvarSlett
  4. Ser virkelig flott ut :)

    SvarSlett
  5. Det ser kjempefint ut, Tonje!!
    Gleder meg til å se det helt ferdig.
    Kul kran og nydelig farge på benkeplaten!

    God helg! Klem

    SvarSlett
  6. Synes godt du kan hive deg med i utfordringen med disse lekre bildene! Flott kjøkken med smarte løsninger!

    SvarSlett
  7. Dette ser lekkert ut, gleder meg til å se det ferdig:)
    Ha en fin helg
    Klem

    SvarSlett
  8. Sååå fint det ser ut!!! Du har virkelig god smak!:)

    SvarSlett
  9. Heisann! Synes dere har valgt noen stilige løsninger på kjøkkenet. Er i husbyggingsfase selv og lurer på hva dere måtte betale for amaturet på kjøkkenet ikl.frakt. Den der stikkontaktløsningen var genial!! Er dette noe dere monterte i etterkant selv, og hvilken mekanisme er kontaktene festet på?? Fikk dere kjøpt dette noe sted?
    Lykke til videre!!!

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger