Salig blanding

3.30.2011

er boken jeg lar meg inspirere av for tiden. Frøblandingene er blitt uunnværlig,
 jeg bruker dem bla. på alle salater. Kan virkelig anbefales!
I Bergen vet jeg bare om Berthas Oldebarn som selger disse..

I et desperat forsøk på å få lillemor til å "spise" litt har jeg i dag 
laget smoothie med blåbær, bringebær og mango.. 
Et tips er å skjære frisk frukt opp i terninger og fryse dem ned i små bokser eller poser.
Frossen frukt blandes i blender med litt juice og gjerne litt friske urter som mynte eller koriander..
Viktig med litt hverdags-glamour når man er syk..
Slik sitter hun da tålmodig som få, og venter på at den skal tørke, så smaker vi litt:)
Farge som selvfølgelig :) matcher pysj og puter.
509 Paradoxal fra Chanel.

Ha en super lillelørdag!


12 kommentarer:

  1. Åh, smoothie er jo bare så utrolig godt. nam nam
    hærlige bilder- håper hun straks blir frisk.

    Delta på GIVE AWAYEN min om du vil.

    SvarSlett
  2. Viktig med litt hverdagsglam, ja :)
    Det er noe lilletuppa her hjemme liker og!

    Ha en fin dag

    Nina

    SvarSlett
  3. Skjønne bilder og smoothien så knallgod ut! God bedring til ej
    Klem

    SvarSlett
  4. Så herlige bilder og sååå store prinsessen har blitt:)
    Tror MOGS i Marken selger de samme frøene... ;)
    Solklem til deg fra meg

    SvarSlett
  5. Mmmm, så utrolig godt ut! Tror jeg må lage det i kveld :)

    Nydelige bilder av snuppa di!

    Klem

    SvarSlett
  6. Så skjønn snuppe!Masse god bedring<3 Hvor er pysjen fra?!

    Ha en god dag:)

    klem

    SvarSlett
  7. hihi ;) lekker farge det til lille frøken divadiva. God bedring til henne!

    Klem

    SvarSlett
  8. Hihi, en litta jåledukke ♥ Det har vi her i huset og, men hun er 12 og har ikke helt skjønt hvorfor hun ikke får bruke mascara og knall rød leppestift!!! Iiiik - less is more har jeg prøvd og lære henne, men neida!

    Litt neglelakk er jo søtt da, og den fargen er så fin!

    Ha en kos dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  9. Nå satte du meg på en idè. Smoothie er det lenge siden jeg laget!!! Denne så jo veldig fristende ut:)
    Skjønningen med neglelakk... Tidlig krøkes:)
    God bedring!

    Klem Tove

    SvarSlett
  10. å stakkars er hun syk...
    da må hun få masse godt!
    men jammen var hun fint pynta selv om hun var syk.

    SvarSlett
  11. Så klart det må være hverdags-glamour, spes. når man er syk og smoothie er bare nydelig, sunt og godt.
    Likte bilde av smoothien og den boken hørtes spennende ut.
    Fin, fin kveld til deg.

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger