Stars & Toms

3.21.2011

Teppe fra Riviera kjøpt hos Hjerterom.
Dette tenkte jeg å ha ute med demin boks-sitteputene som jeg kjøpte i fjor..
Enn så lenge har det vært litt i stuen og som sengeteppe på soverommet, viktig at
 det kan brukes flere steder (sant oppgitt ingeniør!?)

Her er mor full i bekkenplager så høye hæler er en sagablott for tiden,
utenom disse med kilehæl fra Toms,  
de lave er knallgod og det er jammen disse også!
Våren må bare komme!!
Hvit stjernetopp fra Line of Oslo begge deler er kjøpt hos Lysthuset på Os.

Ha en fin start på uken!

8 kommentarer:

  1. Nyyyydelig stjerneteppe og kjempefine sko:) Du har SÅÅÅ god smak, vennen.

    Ha en fin dag!

    Klem Marianne ♥

    SvarSlett
  2. De skoene var knallskjønne! Godt at de også er gode å ha på seg. Husker fra graviditetene at joggesko omtrent var det eneste jeg labbet i på grunn av bena. Måtte også ha en hel haug med nye sko etterpå fordi jeg hadde vokst i beina, hihi :)
    Likte også godt stjerneteppet.
    Ha en fin mandag
    Klem Tonje

    SvarSlett
  3. Kjempelekkert stjerne teppe & midt i blinken sko, der er de skoene jeg har leitet etter uten å vite at jeg leitet etter de! hoho
    Tror jeg må ta turen til os jeg nå, for slike vil (les:skal) jeg ha!

    Ha en fin fin mandag
    Håper bekkenplagene gir seg
    Klemmer fra Lotte

    SvarSlett
  4. Stjerneteppet var helt nydelig. Likte skoene også, de var knallfin!
    Sier som Marianne over her, du har god smak!!!

    Ha en fin ukestart
    Klem Tove

    SvarSlett
  5. Husker at jeg leste om Toms hos deg første gang i fjor - og etterpå kjøpte meg TO nydelige par i løpet av sommeren :)
    De nye så knallfine ut!! Gleder meg til det blir tid for småsko - det nærmer seg:)

    Håper formen er god!
    Klem

    SvarSlett
  6. Elsker både teppet og skoene.♥ Gleeeeder meg til sommeren og småsko og kos i hagen og og og...
    I mellomtiden, nyt mandagen og våren. :)
    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  7. Kjempe fint stjerneteppe og tøffe sko! Du tar så flotte bilder! På bloggen min ligger ein award til deg!

    SvarSlett
  8. Så fin farge! Sjølv har eg dei i blå (lave), men de begynner å bli ganske utslitt, så det er vel snart påtide med eit par nye:)

    Ha ein fin kveld:)

    Beate

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger