Stuen & magen i ny drakt

3.17.2011

 
vips så var stuen fylt med duse pasteller og blomster fra hagen igjen..
Det blå kommer tilbake litt nærmere våren, sammen med det tidkrevende 
demin-prosjektet mitt...
Nå følte jeg for litt duse pasteller, føler for litt maling på den blå veggen også,
men jeg tar det helt med ro, alt står fint å venter på oss:)
De fleste putene er fra Lama, kjøpt hos Hjerterom på Kilden senter, 
lysestaker likeså. 
Helt klart en av mine favortitt butikker som også har mye
fine klær..

favoritt kaffekoppen..
selvprotett av magen uke 26..
 sjal som jeg også bruker som topp, tradisjon tro i samme farge
som fargene jeg bruker i stuen for tiden..
Også fra Hjerterom, prisen på sjalet anbefaler jeg og:)!

Blogglisten

16 kommentarer:

  1. Nydelig vårdrakt i stue og for mage! Herlige farger!
    Klem Tonje

    SvarSlett
  2. Koselig stue! Elsker fargene.♥
    Pudderfarger er skikkelig fint.
    Tenk at du er i uke 26 allerede da. Andres svangerskap går så fort altså.
    Kule magebilder. God ide å bruke skjerf som topp!
    Lykke til med all utpakkingen og prosjektene dine. En ting av gangen så kommer du nok i mål vennen. :)
    God klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  3. Så nydelige forandringer i stuen!! og det skjerfet var helt *wow*. Blir noen selvportretter av magen her også etterhvert! Tenk bare 14 uker til termin for deg, og idag bikket jeg 21 uker.. Tiden FLYR!

    Klem

    SvarSlett
  4. mmmm så herlige bilder! Og for noen knallkule tapeter. Kanskje det er DET jeg jaktet på for en av våre vegger?
    Takk for tips!

    klem
    Emma

    SvarSlett
  5. Herlige farger... og herlig mage...
    Elsker jo også pasteller og har massevis for tida :)
    Herlig å høre at klær matcher interiøret... er SÅ lik der!
    Digger bordet ditt!
    Nydelig i hvitt. Får lyst på... :)
    Tapetene du nevnte i går er SÅ fine...
    Jeg har ei venninne så har 2 av de... ANBEFALES -men litt dyre da ;)
    Ha en fin dag i svangerskapet :)
    Klem

    SvarSlett
  6. Lyst og lekkert! Herlige farger!
    Å for en nydelig mage :-)

    Tapeten i innlegget under er bare helt rå.Har planer om noe lignende i tvstua i huset vi holder på å bygge. Gleder meg til å se fortsettelsen!!
    Klem Hilde

    SvarSlett
  7. Fint :) Lekre farger! Ha en fortsatt fin dag :) Grete

    SvarSlett
  8. Lekkert både interiør , farger og ikke minst "kulemage".
    Heldige lille venn inni der som er så ønsket!

    Fin dag til deg:O)

    SvarSlett
  9. Lekkert!! Likte spesielt bordet ditt!! Smart med glassplate! Har du laget det selv?:-) kjempesøt mage også! Klem

    SvarSlett
  10. De er så kule disse pallebordene!
    Har du laget det selv??

    PS! Kjempesøt mage, pakket inn det vakreste sjalet!

    Ha en finfin kveld!!

    Klem

    SvarSlett
  11. Underbart fin blogg jag hittade här,,,,
    jag återkommer gärna.
    Kram ullamaria

    SvarSlett
  12. Ahhh, helt herlig! Både stuen og magen, men aller mest magen :) Gratulerer så mye! Har jo ikke fulgt deg så lenge, så visste ikke det :)

    SvarSlett
  13. For noen fine bilder i skjønne farger♥ Ble helt forelsket i de putene i sofaen:)
    Fine magen også, og lurt å bruke sjal som topp. Og sjalet var kjempefint!
    Kooos deg i din fine stue:)
    Klem Vivian

    SvarSlett
  14. Herlig magebilde:) søt liten kul;)


    Lekkert pallebord, fint i hvitt. Deilig å se et pallebord som ikke er drivvedbeiset...

    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  15. Oi, oi, alltid like morsomt når jeg snubler over nye, fine blogger :-)) Nydelige bilder og herlige farger! Kaffekoppen var tøff :-)

    SvarSlett
  16. I love these soft colors and the little stars also !

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger