Vil du vinne

3.09.2011

eksklusivt bambusgarn fra Rowan?
Jeg putter spanderbuksene på og gir deg sjansen til å vinne 4 - 5 nøster av det myykeste garn.
Det holder til fremsiden på en pute... Jeg har fått så mange mail og tilbakemeldinger på den første jeg laget. De nøstene jeg fikk tak i var siste rest, fikk beskjed om at dette garnet var ute av produksjon. Jeg har fått tak i litt fra utlandet og deler gjerne med en heldig vinner.
Det heter altså Bamboo tape dette garnet, eller båndgarn på norsk.

Legg igjen kommentar under innlegget her for ett lodd.
Følg og del på facebook ett lodd.
Følg meg her og du får ett lodd.

Du kan altså få 3 lodd skriv hvor mange du tar. Alle kan delta!
Fin dag til deg!

47 kommentarer:

  1. Jaaa, vil gjerne vinne! ;-) Flott blogg forresten!

    SvarSlett
  2. Kommentar nr 2 og 2 lodd, pluss at lykketallet mitt er 2! Hm, må jo bare vinne ;)

    SvarSlett
  3. Wiii, herlig garn og farge!! Jeg vil gjerne ha 2 lodd av deg - kommentar og følger :)

    Ps: har litt problemer med siden din, får ofte opp at det er en feil på siden..

    Ha en fin dag! Håper formen din er bra :)

    SvarSlett
  4. Hei
    Jeg vil veldig gjerne delta (og vinne, hihi)
    3 lodd på meg
    God klem

    SvarSlett
  5. Jaaa, det vil jeg :)
    Jeg bare elsker dette garnet!
    To lodd til meg takk!
    Ha en fiiin dag! klem

    SvarSlett
  6. Ja dette er herlig garn, har bare tatt på det jag da ikke eid noe selv :-)
    Håper på lykke og tar tre lodd!

    SvarSlett
  7. Jeg har såå lyst å prøve dette garnet!
    Ser nydelig ut!
    Følger og har lagt ut innlegg på bloggen min:)
    (Så etterpå at det jo var f.b som gjaldt:))
    Så to eller tre lodd på meg da:)

    SvarSlett
  8. Dette garnet såg deiligt ut, krysser fingrene:), 2 lodd til meg.
    Klem Hilde

    SvarSlett
  9. Selvfølgelig vil jeg være med på trekningen, så da blir det to stk vinnerlodd på meg.

    Ha en finfin dag!

    Klem

    SvarSlett
  10. Kjempefint garn! Som jeg selvfølgelig vil vinne :)

    Jeg tar 2 lodd :)

    SvarSlett
  11. Jeg vil veldig gjerne vinne slikt garn, det hadde vært lykke!!

    2 lodd til meg foreløpig..
    1 for kommentar og 1 for at jeg er følger

    Ha en fin dag du også!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  12. Yay,3 lodd på meg!
    Jeg har akkurat begynt å strikke og vil supergjerne vinne fint garn slik jeg kan strikke lue til lilleskattjenta mi <3

    Nydelig blogg du har! Her skal jeg følge med videre :)

    Linda

    SvarSlett
  13. Jeg vil gjerne være med i trekningen av trådnøster. Har lagt meg som følger.

    Hilsen Monica

    SvarSlett
  14. Åh jaaaa jeg vil vinne dette nydelige garnet!! Passer perfekt til en pute og akkurat i riktig farge:) 3 lodd! Krysser fingrene. Klem M

    SvarSlett
  15. Jaaaa jeg vil være med, nydelig farge på garnet. 3 lodd til meg og jeg gleder meg til å følge bloggen din, jeg tror vi har en del felles :-)) klem fra Thora.

    SvarSlett
  16. Åh - gjett om jeg vil være med! 2 lodd til meg - og jeg krysser fingrene!!!

    Klem

    SvarSlett
  17. Så fantastisk lekkert garn! Jeg tar to lodd! :)

    SvarSlett
  18. Garnet ser kjempefint ut!! Jeg tar 3 lodd:)

    Hanne - hannekb@hotmail.com

    SvarSlett
  19. Hei!

    Jeg vil gjerne være med!
    To lodd på meg, følger og kommentar.

    Fantastisk nydelig jente du har, og gratulerer med en prins på vei :)

    Hilsen Guro

    SvarSlett
  20. lene_bailey@hotmail.com9. mars 2011 kl. 21.25

    Jeg vil gjerne vinne det deilige garnet! Du har en fantastisk blogg med mye inspirasjon:)

    SvarSlett
  21. Ja dette vil jeg gjerne vinne:)
    Jeg har akkurat strikket med noe som ligner og det var helt supert å jobbe med!!
    Jeg tar med meg 3 lodd!


    Klem fra Vivian

    SvarSlett
  22. Ååå, jeg vil så veldig gjerne vinne!!! :) Tar 3 lodd med meg.

    Hilsen Renathe :)

    SvarSlett
  23. Fin side du har!

    Tar 2 lodd jeg, følger og kommentar!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  24. Men allvarligt talat - HUR söt kan man vara!?

    Kram Pernilla

    SvarSlett
  25. Hei. Ser nydeelig ut:) Tar 1 lodd.

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  26. Jeg er med!!!! 3 lodd på meg!

    SvarSlett
  27. Yeesss. Håper å vinne, garnet var nydelig. Ett lodd:)
    Hilsen Liv
    oliven@mimer.no

    SvarSlett
  28. Jaaaa, jeg har veldig lyst til å vinne slikt nydelig garn...! Følger bloggen din og synes det er en koselig og inspirerende blogg, fortsett slik! :)

    SvarSlett
  29. Å, vi vil også gjerne vinne, heldig er den som kan strikke fine puter med dette garnet.

    Vi er med med 2 lodd.

    Flotte bilder du tar.

    Ha ein fin dag.

    -Black Orchid-

    SvarSlett
  30. OJ :) dette liker vi!

    Prøver meg med to lodd jeg :)

    Klem til deg!

    SvarSlett
  31. Prøver lykken igjen eg... :)

    2 lodd på meg!

    klem

    SvarSlett
  32. Så gøy! 2 lodd på meg :)

    Klem, Cecilie

    SvarSlett
  33. Klart jeg vil vinne dette flotte garnet!
    Det blir to lodd på meg. Klarte ikke å legge det ut på fb, men skal gi en lyd hvis jeg får det til!

    Klem Tove

    SvarSlett
  34. Vil gjerne være med! Kommentar og følger = 2 lodd :-)

    SvarSlett
  35. Åja, dette garnet har eg sett på h her inne hos deg, og same/eller liknande hos andre, det ser så nydeleg ut!
    Eg lovar å lage noko fint om eg vert den heldige!
    2 lodd for kommentar og FB : )
    Ellers kan du ikkje får nok skryt for nydeleg, harmonisk blogg!

    SvarSlett
  36. Nydelig garn, klart jeg vil vinne! Jeg tar 2 lodd og krysser fingre og tær :-) Har ikke egen blogg enda, men det kommer!
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  37. Så spennande med bambusgarn! Eg blir gjerne med i trekninga! 2 lodd til meg, kommentar og følger!

    SvarSlett
  38. Jag är gärna med och tävlar om det fina garnet.

    SvarSlett
  39. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  40. Dette garnet vil jeg gjerne vinne! Supert om du kunne si hvor du har kjøpt det på nettet om jeg ikke skulle være så heldig å vinne de du har;) Jeg er i tillegg blitt følger av bloggen din, så 2 lodd på meg;)

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  41. Nettopp startet med noen strikkeprosjekter til en liten guttebaby som ser dagens lys i juni og vil veldig gjerne prøve dette garnet! Et lodd på meg.
    Trinestil.blogg.no

    SvarSlett
  42. Det garnet er helt nyyydelig. Jeg er med og trekker 3 lodd :O)

    Nydelig blogg du har. Er første gang jeg er her inne og kommer definitivt igjen :O)

    Klem Carina

    SvarSlett
  43. Hei hei.
    Er i god gang med å¨få putestrikkedilla jeg også:-)
    Krysser fingre og tær
    Hilsen Nina Merete
    ninadahl@bbnett.no

    SvarSlett
  44. Veldig gjerne vil jeg vinne dette garnet!
    Følger bloggen din og er stor fan!

    Hilsen Lene på landet

    SvarSlett
  45. Hei! Jeg fant nettopp bloggen din, du har utrolig mange fine ideer og bilder! Jeg vil gjerne få mulighet til å lage en pute i garnet du lodder ut, hvis det ikke er for sent.
    Hilsen Elisabeth:)
    elisabeth19_90@hotmail.com

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger