Less is more..

4.11.2011

Da vi skiftet ut de gamle sikringene her, ble et par slike plukket opp
fra søppelet av meg.. Nesten umiddelbart visste jeg hva de skulle
brukes til. Elektriker Svenno samlet noen flere til meg, igjen tusen takk!
Kjøkken-håndklerene fra Ferm har lenge ligget  å ventet 
på at K2 lokkene skulle komme seg opp. De passet jo 
selvfølgelig helt perfekt også til den lille pipp-pippen på
veggen bak!
akkurat passe tøft..
Enda ett av hjertene til by it
Dette er håndlagede keramikkhjerter, som Ine og jeg har laget
sene kvelder på "verkstedet" vårt.
Kommer for salg på byitdesign bloggen når den
er oppe og går, om jeg ikke beholder alle selv da:)

Ha en super start på uken!

15 kommentarer:

  1. Utrolig kult å bruke gamle sikringer til knagg <3

    Og enda et vakkert hjerte <3

    Ha en fin fin mandag.

    Klem Henriette

    SvarSlett
  2. Hei.

    Så smart påfunn. Sikringer er jo tøffe i form og da. Årets idé??

    Digger hjertet.

    Ha en fin dag.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  3. Så kult! Kreativ er du! Det ble kjempestilig! :-)

    SvarSlett
  4. Det ble kjempekult med de gamle sikringene til kroker;)
    Kreativt ♥ Og koppehåndkleene er sååå fine!

    Herlige hjerter!

    Ha en fin mandag;)

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Så stilig!!
    Og jeg liker godt de hjertene dere lager. Gleder meg til å se mer av de.
    God ny uke til deg!
    Klem

    SvarSlett
  6. Wow så lurt! Kjempetøffe knagger da! Og det hjertet var helt utrolig nydelig!! Ønsker deg en fin dag!

    SvarSlett
  7. så kult de de sikring knaggene!
    Ha en fin dag...

    SvarSlett
  8. Så utrolig stilig!!! Dette hadde jeg ikke tenkt på en gang, men dette blir nok en ny slager:) Rett og slett kult, som tenåringene her i huset sier;)
    Ha en riktig fin dag:) Klem til deg

    SvarSlett
  9. Tøft! Godt påkome, og finfin gjennomføring av ideen :)

    SvarSlett
  10. det va bare rålekkert! Vi og har gamle sikringer, og skal herved spare på desse når dei går :) Det var bare eilt konge! Du er jo bare heilt utruleg kreativ :) Lese bloggen din kvar dag.. Alltid spent på kva du har funne på :)
    Ha ein flott mandag i finveret :)

    Klem Torbjørg

    SvarSlett
  11. Hei:) Det var skikkelig smart altså!!

    Ha ein fin dag:)

    SvarSlett
  12. Tøft!
    For en god idee.
    Å så er jo koppehandklene fra Ferm lekre da ;-)))

    Ønsker deg en fin mandags kveld.
    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  13. Så utrolig stilig dissa er!!! Skal jammen mei ta en tur i kjelleren å finne noen...tror jeg vet hva jeg kan bruke de til!! Flott tips!

    Ha en fin uke!!

    Klem Tine

    SvarSlett
  14. Utrolig tøft med sikringene! Råstilig rett og slett!
    Ha en god kveld :)
    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  15. Veldig kreativt og fint! Jeg fant tilfeldigvis fire sikringer i sikringsskapet og har veldig lyst å gjøre det samme! Men hvordan festet du de til veggen/benkeplaten? Ser jeg kan skru de fast, men da må jeg fjerne det lille glasset (om du skjønner hva jeg mener). Lyst å komme med en liten "how to" for oss litt mindre handy?;)

    Nydelig blogg du har forresten!Den har gitt meg mengder av inspirasjon!:)

    Klem fra Kristine

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger