Nesten i mål

4.03.2011

med enda et prosjekt...Dette har jeg brukt evigheter på.
Teppe til lillegutt.. Det er strikket i det mest drøye garnet jeg har vært borti,
babyalpakka fra BC garn. Det er også veldig tynt derfor tar det tid.
Kanten rundt ble forferdelig stygg, så jeg var ikke frekkere enn å spørre den
snilleste jenten bak fiine bloggen
om litt hekle hjelp, og jammen kunne hun hjelpe meg
Fargen blir den duse blågrå fargen over.. 

Ha en fin kveld!

|Tusen millioner takk for alle fine kommentarer om magen og puten!♥|

 

9 kommentarer:

  1. Du er fantastisk flink Tonje! <3 Så delikat og lekkert! Alt du lager ;) Skroller meg nedover og så mye fine bilder! Elsker mage bildet ;)

    Klem fra Anette

    SvarSlett
  2. så lekkert! det blir kjempe skjønt for lille mann som kommer:)

    Den puta under er sååå digg!
    Inspirasjon på høyt plan:)
    Klem fra Mirjam

    SvarSlett
  3. Så nydelig!
    Blir nok deilig å pakke lillegutt inn i det teppet!:)
    Du kommer meg så mye inspirasjon, og bildene dine er fantastiske!!!
    Klem!

    SvarSlett
  4. Så flink du er:) Det blir nok deilig for lillebror å ha rundt seg.

    Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Lillegutt blir nok superfornøyd med det herlige teppet..

    Min prinsesse fikk et babyteppe i babyull, som oldemoren hadde strikket. Og jeg kan love deg at det ble mye brukt!

    Ha en fin kommende uke, Tonje!

    Klem

    SvarSlett
  6. Så flott og deilig teppe, flink du er!! Kjempe kos å sitte strikke og tenke på nurket som snart skal komme Ønsker deg en fin og kreativ ny uke :)

    SvarSlett
  7. Åh, først av alt...så NYDELIGE bilder av dere 2 (3;) under her!
    Du tar så fine, behagelige og inspirerende bilder.
    Tenker det teppe blir fint -akkurat som den puta!
    Lykke til i utfordringen :)
    Klem

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger