Peace & love

4.14.2011

Denim puten som fikk være med i NIB sitt gjør det selv galleri, takk:)
har fått seg en ny venn.. En hvit pute med peace tegn i denim. Her sammen med
favortitt te-lysholderen min.
Jeg er svak for keramikk!
Denne er håndlaget av Helle Hansen og de
finnes i vaser, kopper, skåler, fat, osv..

|Så vil jeg tipse om at Hjerterom på Kilden senter har
20 % på alt i dag - fredag og lørdag...
Dette gjelder bare i butikken, ikke nettbutikken.
Godbiter fra blant annet
Odd Molly, Lama, Riviera, Lene Bjerre, Walther & Co osv:)|
Ha en super torsdag!


6 kommentarer:

  1. Å, så kul vase!!! Love it!

    Puta er også fantastisk kul, du er så kreativ!!

    SvarSlett
  2. Skullle bare mangle at den ble me!! Superkreaktiv og kjempefin!!

    ha en fin dag du også!
    klem

    SvarSlett
  3. Skønne puder - du er super dygtig og kreativ!
    Fandt dig via en anden blog og har lagt mig til fast følger - spændende og flot blog du har!
    Rigtig god dag herfra - klem Tina

    SvarSlett
  4. Du er bare så flink :)

    Klem
    Christine

    SvarSlett
  5. Ja!! Kjempe fine puter! Elsker den denim puten.
    Har du delt oppskriften på den tidligere?
    Var knall fin:)

    Ha ein fin kveld:)

    SvarSlett
  6. Wooohoooww!! Dritkule! Føler at jeg har litt hakk i plata, men jeg blir like imponert hver gang jeg besøker deg:-) Ha en suuuuper fredag!!

    Klem Klem

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger