Dilla på lilla

5.20.2011

Her blir det litt reprise og litt nytt  i dag.. NIB spør nemlig om vi har noe lilla og vise frem..
Her finnes alt ifra blomster fra hagen, til lillemor sin tutu...
Jeg er akkurat ferdig med sengeteppe til lillemor, lunt og myyykt og bløtt.
Bambus er og blir favoritt hos meg!!
Sengetøy til barn fra Kid, og garnene jeg brukte til sengeteppe.
Bilde jeg har laget og wallstickers til lillemor sitt rom.
Her finnes nok mye mer men dette får holde for i dag:)

Ha en super fredag!!         

10 kommentarer:

  1. Herlige lillanyanser.♥
    Ønsker deg en fin fredag og god helg Tonje. :)
    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  2. Nydelige farger, og bilder ;)

    Ha en fin fredag, og god helg tonje! <3

    Klem Anette

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder!
    Flotte nyanser av lilla ♥
    Jeg digger tutu-skjørtet;))

    Ha en fin fredag!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder og farger og skal si du er rask med pinnene...nydelig fint teppe
    Fin fredag ønskes deg
    Klem

    SvarSlett
  5. Hei Tonje,

    nyyydelig! Du er flink!
    Håper du melder deg på fotokonken inne hos oss nå også:)

    Ha en herlig helg! Nydelig magebilder under her også:)

    Vårklem,
    A

    SvarSlett
  6. Elsker bildene dine! Nydelige detaljer :) Hva slags objektiv bruker du?
    Håper du får en super helg

    SvarSlett
  7. Flotte bilder av flotte ting, vennen. Det garnet ser jo fantastisk ut! Ikke mye tid til blogging og hobby om dagen..... men jeg har det veldig bra!!!! :) Kommer muligens et innlegg i kveld, men føler ikke for å brette ut privatlivet mitt akkurat nå.

    Ha en nydelig helg! Håper formen er bra.

    Klem!

    SvarSlett
  8. Nydelige bilder og kjempefine lilla ting:).
    Ha en super helg
    Klem Hilde

    SvarSlett
  9. Nydelige bilder!
    God helg til deg og dine og magen din!
    klem

    SvarSlett
  10. Jättefina bilder- själv är jag oxå svag för lila;) Trevlig helg/ Johanna

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger