Gratulerer med dagen!

5.17.2011

Vi er så heldig at vi har nok av bunader i familien, og svigermor syr så lillemor er
sikret bunader i mange år fremover.
 Jeg elsker tradisjoner og disse har gått
i arv i mange generasjoner..
Jeg hadde ikke trodd at jeg skulle komme inn i bunaden i uke
35 av svangerskapet, men jammen klarte mor å presse seg inn:)
.
Vi har hatt en strålende feiring med ubegrenset is-spising,
 sol i korte perioder og ellers vær som mer minnet om
vinter....

Håper du har hatt en super fering!

15 kommentarer:

  1. Så fine dere var!!
    Flotte bilder.

    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen. Du ser helt strålende ut. Kjempefine bilder av alle tre. Koselig. Stor klem, B

    SvarSlett
  3. Kjempe fine bilder.............. flotte jenter og en flott dag her hos oss også.
    Forsatt fin kveld til deg
    Klem

    SvarSlett
  4. Gratulerer med dagen!! og du i bunad, imponerende!! Jeg prøvde ikke en gang jeg.. hehe

    Klem

    SvarSlett
  5. Så nydelige dere er :) Jammen ikke dårlig å komme inn i bunaden som nesten høygravid!!!

    SvarSlett
  6. Så flotte dere er begge to i bunadene deres: )
    Vel overstått 17.mai.
    KLEM!

    SvarSlett
  7. fine jenter i bunad!
    imponerende at magen får plass!
    her i min bunad er det så vidt plass til litt rømmegrøt!

    klem ellemell

    SvarSlett
  8. Flotte jenter!!!
    Vel overstått dag:)

    Klem Tove

    SvarSlett
  9. Kanonfine bunader:),
    syns du ser helt fantastisk ut, jeg tar av meg hatten, komme inn i bunaden høygravid, utrolig:)
    Klem Hilde

    SvarSlett
  10. Høygravid i bunad! Jeg bøyer meg i støvet... Helt nydelig, både du og lillemor. Ingenting er så fint som bunad på 17.mai.
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  11. Nydelige bilder...
    Utrolig å komme inn i bunad så langt ut i svangerskapet!
    Jeg kom nesten ikke inn i min 11 måneder etter fødsel en gang jeg hi, hi.
    Ha en fortsatt fin mai uke og
    uke 36 ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  12. FLotte bilder! Utrolig at du klarte å komme inn i bunaden i 35 svangerskapsuke, det hadde aldri jeg klart da jeg var høygravid (men jeg ble ganske stor også :)!
    Hørtes ut som dere hadde en fantastisk dag!
    Ønsker deg en fin dag i dag også
    Klem

    SvarSlett
  13. Wow, bunad og høygravid? Imponerende! Det er såvidt jeg klarer å presse meg inn i min uten å være i nærheten av å være gravid...

    Flotte bilder!

    Klem

    SvarSlett
  14. Kult at du fikk på deg bunaden, du så kjempefin ut!

    Håper at dere hadde en flott dag i går, klem Mari

    SvarSlett
  15. Har bergensbunad jeg også, men aldri sett en godt gravid i den før:) lykke til med venting og tiden som kommer med den lille

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger