Hjemme igjen...

5.28.2011


...med babyen trygt i maven en stund til.......

EJ kom tre uker for tidlig grunnet tidlig vannavgang, så det var aldri noe mye vann før rett
før fødselen, derfor var mor ganske så sikker på at det var det samme denne gangen!
I følge UL målinger (som ikke akkurat alltid er heelt rett) er han nå 2400g så det gjør ingenting om han blir litt
større før han kommer ut til oss!


Vi venter videre og forhåpentligvis er vi litt mer forberedt enn hva vi var på fredag:-)

Tusen tusen takk for alle koselige kommentarer om lillebror og nominasjonen!

Setter jeg stor pris på!


9 kommentarer:

  1. Så godt å høre, Tonje!
    Nyt den siste tiden med lille i magen, den går så fort.


    Ha en fin helg!
    Klem Silje

    SvarSlett
  2. Hei;)
    Jeg var nesten sikker på at han var kommet jeg nå, meeen som du sier, det gjør jo ingen ting at han får bli litt større først.

    Godt at alt står bra til med dere begge to, og skulle det skje noe så: LYKKE TIL;)

    klem

    SvarSlett
  3. Å, for en spennende tid for dere...
    Nydeligste bilder og redigering :)
    Ikke skjønner jeg hvordan du klarer å få til alt dette FINE!
    Venter med dere...
    LYKKE TIL :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  4. Der trodde jeg et øyeblikk du skulle skrive hjemme igjen med lillegutt-men d hadde vært tidlg:-)
    Godt at han er inni den trygge magen litt til.
    Kjenner jeg kribler av spenning på dine vegne- kan nesten kjenne følelsen og forventningen over d som ligger forran.

    Stor klem

    SvarSlett
  5. Jo lengre jo bedre i magen....der har han det godt.Nydelige bilder
    Ønsker deg en fin kveld
    klem

    SvarSlett
  6. Var helt sikker på at du hadde fått jeg nå.. Trodde man ble satt igang om riene ikke kom etter 2 døgn etter vannavgang jeg. Men siden du har såpass mange uker igjen, så er det best at han godgjør seg litt lenger i magen din! Lykke,lykke til :)

    Klem

    SvarSlett
  7. Fine bilder med herlig tekst;)
    Masse lykke til!
    Klem;)

    SvarSlett
  8. ♥ ♥ ♥ Lykke til når tiden kommer:)

    SvarSlett
  9. Så godt at han blir inni magen litt til! De har det jo best der til de blir litt større:)
    Jeg var også innom sykehuset noen uker før med begge mine, ganske sikker på at fødselen hadde startet for tidlig... Heldigvis holdt begge seg inni der til omtrent termin:)
    Uansett er det vel bare å ønske deg lykke til - for det kan jo skje plutselig:)

    De siste gravidbildene dine var nydelige!!!
    Flott du er! Og fiiine magen!

    Det er godt det ikke bare er jeg som har fotoønsker!
    Filter har jeg ikke sett så mye på, men nå må jeg sjekke det ut:) Slik at jeg kan få enda mer å sette på ønskelisten:)
    Jeg har et 85 mm. 1.8 objektiv med filter. Kjøpte objektivet og filteret brukt, så vet i grunn ikke helt hva det er for noe... Men mener han jeg kjøpte det av sa at det bl.a gjorde himmelen blåere...

    Håper dagen din blir fin!
    Klem

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger