Lillemor sitt rom...

5.08.2011

Er ikke ferdig, men vi jobber med saken. Jeg har veldig lyst å bli ferdig
med det før lillebror kommer, men me få no nett sjå.
"Lijja" er fargen, og av disse stoffene tenkte jeg å lage nytt sengeteppe.
sommerfugler blir det enten i form av tapet eller wallstickers.
 pute i bambusgarn.

Ha en fin vårdag!

|jeg har fremdeles til tider ganske mye sammentrekninger, og det kan se ut
til at det vil være slik frem til fødsel- visst nok veldig vanlig med 2 gangs fødende..
Jeg tar det med ro så lenge..|

9 kommentarer:

  1. deilige, rolige farger - ethvert barn mååå jo bli harmonisk i slike omgivelser :)

    Slitsomt med sammentrekninger, jeg kjenner til det, ja! :) Lykke til med innspurten! :)

    SvarSlett
  2. Nydelige farger, stoffer og motiver:)
    Gleder meg til å se hvordan det blir!

    Nyt søndagen!!

    Klem

    SvarSlett
  3. Veldig spennende med mage din altså!!;) trykte litt fort her....

    SvarSlett
  4. Ja det skal bli kjekt å se, enten du rekker det før.. eller etter.. Lykke til med fødsel og alt! Liker så godt bloggen din!

    SvarSlett
  5. Nydelige farga :) Håpa du får litt pause fra sammentrekningane før fødsel :)

    SvarSlett
  6. Nydelige farger ♥ Det blir nok veldig fint på jenterommet;)
    Herlig bilde på slutten;)

    Ha en fortsatt fin søndag!

    Klem Line

    SvarSlett
  7. Så fint det siste bildet var!
    Og nydelig farger.
    Kjenner veldig godt til det med sammentrekninger, ble faktisk ennå flere med nr 3 og de startet tidligere.
    Ønsker deg masse lykke til!
    Klem

    SvarSlett
  8. fine farger!
    spenende å se om rommet blir ferdig får broremann kommer da....:)

    klem ellemell

    SvarSlett
  9. Nydelige farger og detaljer!

    Min Diva vil også ha mer lilla på rommet sitt, så nå skal snart den turkise blockwallen byttes ut med lilla..

    Ha en fin dag og ta det med ro!!

    Klem

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger