Rosa lørdag..

5.21.2011


Jeg har lekt meg i Photoshop med teksturer fra beste Silje bak bloggen Drømmefabrikken
oppskrift har hun lagt ut hos Anettes hus, håper det snart kommer flere ;-)
Jeg får også en del spørsmål om hva kamera og objetiv jeg bruker.
Oktober i fjor byttet jeg fra Canon 500D som jeg fremdeles innimellom bruker, og er veldig fornøyd med til fullformat Canon 5D mark II.
 Det tok litt tid å vende seg til fullformat men slik er det jo med ting som er ny..
Jeg har to objektiv til dette kamera og det er EF 50mm 1.4 et objektiv uten zoom, som i mine øyne er uunnværlig og da spesielt i vinterhalvåret, jaja ellers også. Ellers bruker jeg 24 -70 2.8 USM som også er supert!

Ha en super lørdag!

 

8 kommentarer:

  1. Nydelig bilde ♥

    50 mm linse er FANTASTISK ♥

    Ha en fin fin lørdag.

    Henriette

    SvarSlett
  2. Nydelig bilde, herlig lys:).
    Den linsa står høyt på ønskelista her hos meg:)
    Ha en fin lørdag
    Klem

    SvarSlett
  3. nydelige frøkna!

    jeg lurte på hvor stort sengeteppet til lillemor ble? Og/ eller hvor mange gram garn du brukte?
    Etter tips fra deg har jeg nå kjøpt bamboo garn fra ebay, og det kom i posten idag!

    ha en nydelig lørdag!
    klem ellemell

    SvarSlett
  4. Kjempefint bilde!!!
    Skal anskaffe meg 50mm fast før sommeren jeg også :)

    Hører MYE bra om det, ja!!


    Klem Nina

    SvarSlett
  5. NYDELIG bilde :)
    Skjønner at jeg snart må investere i mer foto utstyr...
    Herlige lilla-toner i innlegget under her :)
    Fortsatt GOD HELG til deg og dine.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  6. Nydelig! ♥
    Blir skikkelig misunnelig når jeg leser om fotoutstyret ditt. Har et 5,5 år gammelt canon kamera med standardlinse som har fått litt hard medfart... Det var den lange ønskelisten da.
    Ha en god søndag.
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  7. Så nydelig bilde av den lille prinsessen! :-)
    Åh, så heldig du er som har 1.4-linsa.. Trodde det var makroobjektiv du brukte, siden dybdeskarpheten var så liten :-) 24-70 sitter på kameraet mitt, og er favoritt for tiden :-)

    Ha en finfin kveld

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger