Sweet Paul for KK

5.11.2011

Jeg er så glad for å kunne meddele at selveste Sweet Paul som er en
av mine favoritt skribenter, DIY guruer, og grunnleggeren av online magasinet
Sweet Paul har inngått samarbeid med KK.

·         Paul Løwe er en fantastisk og internasjonalt meget anerkjent norsk mat- og interiørstylist. Bor i Brooklyn, New York City. Han solgte alt han eide på garasjesalg, flyttet til NY for å følge kjærligheten, og er nå en av verdens mest populære mat- og interiørbloggere!
·         Han har gitt ut over 20 (!) mat- og livsstilsbøker (Gyldendal) – som selges over hele verden
·         Pauls blogg (Sweet Paul) ble kåret til den 22. beste bloggen i verden av The Times (UK)
·         I fjor startet han sitt eget online magasin (”Sweet Paul Magazine”), som et rendyrket mat- og idémagasin – ”Chasing the good things in life”. Rettet mot kvinner med god smak, liten tid og med lidenskap for mat og interiør
·         Magasinet har oppnådd over 2 millioner ”klikk” på to uker (fjerde utgave ute nå)
·         Kåret til ”Årets beste onlinemagasin”  av Digital og Casa Sugar (giga US-blogg)

·         Gjyri Helén oppdaget Sweet Paul Magazine i desember da hun var på desperat jakt etter meny og gode ideer til sitt  årlige juleverksted med venninner. Ble helt ”lost” med en gang og SUPERINSPIRERT!
·         Så da tok hun ny kontakt med sin gamle samarbeidspartner Paul, dro hun til New York og la frem forslag om KK og han kunne inngå et samarbeid. (Mens de to diskuterte over en middag, ble Paul gjenkjent av servitøren: ”My God, you must be Sweet Paul!”, så han er en liten bloggkjendis ”over there”!!)

·         Nå skal KK gi ut magasinet hans på print med premiere uke 22. Og hver eneste uke kommer nye, faste sider i KK – der Paul inspirerer oss til å lage de herligste, enkle ting. Det blir både mat, blomster og knallgode gjør-det-selv-tips!

Jeg velger 10 stk som legger igjen kommentar under dette innlegget, og de får den første utgaven for free!!

Ha en super onsdag!

36 kommentarer:

  1. Nytt bekjentskap for meg - men dette høres jo helt supert ut:))
    Nå skal jeg titte på bloggen hans!
    God onsdag til deg!
    K

    SvarSlett
  2. Alltid kjekt med ny inspirasjon, så dette hørtes interessant ut...
    Kule bilder!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  3. heihopp!
    Så spennende med faste sider i KK!
    Siden han er utrolig inspirerende, både når det gjelder mat og dekorasjoner! ;)

    Ønsker deg en super dag!

    SvarSlett
  4. Å, så spennende!
    Nå ble jeg skikkelig inspirert!

    Gleder meg til å lese kk:)

    Ha en fin dag!
    Klem Silje

    SvarSlett
  5. Wow!! Nå ble jeg skikkelig inspirert!
    Takk skal du ha!!

    Nå fikk jeg LYST til å vaske hus faktisk!

    SvarSlett
  6. For en kjempenyhet. Knallbra! Her er det bare å brette opp ermene og la seg inspirere. Kjøper ikke så ofte KK, men skal ihvertfall ha med med disse utgavene. :o)

    SvarSlett
  7. Kom også nylig over han, og for en mann! Kjekt med litt nytt liv i bladene :)
    Utrolig kule bilder.

    Nyt dagen ♥
    klem Nina

    SvarSlett
  8. Så spennende! Har ikke hørt om han før, men gleder meg til å finne ut mer! Nydelige og inspirerende bilder med broderi og bokstaver!

    SvarSlett
  9. Wow, jeg er jo blant de første ti:) Er veldig glad i bloggen og magasinet til Sweet Paul:) Masse inspirasjon både for øyet og magen:) Ha en flott dag!

    SvarSlett
  10. Åå, gøy gøy gøy!
    heldigvis rakk jeg å bli den tiende.. :)

    Fin dag Tonje!

    klem

    SvarSlett
  11. Spennende! Kjente ikke til Sweet Paul, men nyskjerrigheten ble veket den ja!!!

    SvarSlett
  12. Å så spennende..
    Er nok mange som gleder seg vil jeg tro..
    Jeg gjør iallefall! :)

    Ønsker deg og dine en fin fin dag
    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  13. Jeg vil jeg vil.... Men så jeg var litt for sen snufs :) Ha en strålende flott dag
    *Siv*

    SvarSlett
  14. Elsker Sweet PAUL! Gleder meg til det kommer i papirutgave :0) Har lest nettutgavene mange ganger :0)

    Masse fin inspirasjon her også!

    SvarSlett
  15. Jeg virkelig digger Sweet Paul! Har hørt rykter om samarbeidet med KK. Skal bli fantastisk spennnede å se hvordan det blir. Jeg gleder meg så jeg nesten ikke kan vente!! :o)
    KLEM

    SvarSlett
  16. Ikke hørt om han jeg heller, takk for tips! Høres jo superinspirerende ut :)

    Du er sååå flott gravid, kler smukke deg :)

    Klem

    SvarSlett
  17. Wow, saa flott!
    Tusen takk for alle de pene ord, du faar en gamel mann til aa rodme.....

    SvarSlett
  18. Jeg kan bekrefte at dere kan GLEDE dere til dette bladet! Det kommer 3. juni. Sett av MASSE fritid til all hobbytrangen som jeg vet dere blir fylt av!
    Hilsen Mai, utgavesjef i KK

    SvarSlett
  19. sååå spenende! love love loooove!
    ha en fin dag søte! ♥ klem

    SvarSlett
  20. Spennende :-)
    Nå veit eg ka neste julegave til svigerinna mi blir ;-) Ho e den som har "alt" ;-)

    Og eg takker gjerne JA TAKK til ei gratis utgave av bladet :-)

    SvarSlett
  21. Spennende høres dette ut...skal ta en titt på bloggen
    Fin dag ønskes deg
    Klem

    SvarSlett
  22. Dette var rett og slett en helt fantastisk nyhet! Jeg <3 Sweet Paul magazine, og mar scrollet meg gjennom den siste utgaven sikkert 15 ganger:) Men som sagt, så fantastisk å kunne få magasinet på trykk! Jeg GLEDER meg! Takker deg også for en inspirerende og nyedelig blogg! Klem

    SvarSlett
  23. det gleder jeg meg masse til!

    SvarSlett
  24. Er så enig med deg... så mye inspirasjon... og en stoooor favoritt for meg også:)

    SvarSlett
  25. Så moro! Gøy med inspirasjon, gleder meg til å følge med i KK:)
    God helg til deg!
    Klem

    SvarSlett
  26. nice, dette gleder jeg meg til!

    SvarSlett
  27. Hei Tonje, dette må jeg være med på. spennende. hadde vært supergøy! ha en nydelig kveld,
    klem Tove

    SvarSlett
  28. Oj, her må det leses! Tror jeg har lest (og har) noen bøker der han er stylist...

    SvarSlett
  29. velg meg, velg meg :) hihi! jeg har vært inne paa bloggen hans - utrolig flott og inspirerende!

    masse lykke til med teppet :) gleder meg til aa se resultatet!!!

    klem/lisa

    SvarSlett
  30. Så kult at han har klart seg så bra! Alltid bra med inspirasjon! Digger d!

    Ha ei super helg!

    Klem Torbjørg

    SvarSlett
  31. Elsker Sweet Paul! Han har tonnevis med inspirasjon. Jeg er så innmari glad i å lage ting, og får så masse inspriasjon i e-magasinene hans. Elsker familietreet ;)

    Hurra for KK som har skjønt det! :)

    SvarSlett
  32. Gleder meg!! Han er fantastisk :-)

    SvarSlett
  33. Det er ikke bare DIY prosjektene til Paul som inspirerer. Bare det å flytte over dammen etter ekte kjærlighet er en inspirasjon. Han lever etter hjertet denne mannen:) Jeg skal stå føsrt i kø i butikken den 3 juni. Jeg har fulgt Pauls arbeid lenge far den tiden ada han fortsatt bodde i gamlelandet, og han fortsetter å imponere:)

    SvarSlett
  34. Jeg gleder meg til bladet kommer.

    Hilsen Sol

    SvarSlett
  35. Kanskje det er for sent, men jeg prøver likevel:)
    Hilsen Liv
    oliven@mimer.no

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger