Til lillebror...

5.24.2011

-Kem e det sin? er en setning jeg hører ca 1000 ganger om dagen for tiden.
Jeg svarer hvem det er sin og lillemor følger opp med, -nei den er Mie sin!
Iallfall tingene til lillebror er hennes:)
 Jeg har pyntet litt på lillebror sine sparkebukser, luer
og omslagstrøyer fra Janus. Jeg elsker kvaliteten på Janus sin bomull, synes passformen
er god og de holder fasongen vask etter vask. Kan til og med vaskes på 95 grader.

Igjen er det svigerfar sine bukser jeg har brukt. Jeg liker hvitt og denim sammen!

Ha en super tirsdag!


14 kommentarer:

  1. FIIINT :)

    Så kjempe fint ut, og babyluen var gjorde meg nesten litt babysyk.hehe

    ha en fin dag.
    -Camilla-

    SvarSlett
  2. Så utrolig skjønne de var! Heldige lillebror - skjønner godt at Mie vil ha de :)

    Klem!

    SvarSlett
  3. Kjempe fine ting...demnin og hvitt er flott sammen
    En fin dag ønskes deg
    Klem

    SvarSlett
  4. Skjønne ting! Så flott når det blir personlig og som ingen andre smågutter har maken til:)

    Nyt ventetiden Tonje!
    Klem

    SvarSlett
  5. Nydelig! Og for en god idé. Kanskje jeg kan få lov til å herme litt...? =)

    Ha en finfin tirsdag du også. =)

    SvarSlett
  6. Ja, jeg er enig - hvidt og jeansstof er flot sammen. Heldig lille dreng, som får dette. Bente

    SvarSlett
  7. Så lurt! Du er jammen kreativ!!
    Ble kjempefint!:)
    Ikke lenge igjen nå... Håper formen er fin!:)
    Klem!

    SvarSlett
  8. Veldig kreativt!!
    Blei så fint :)
    Klem

    SvarSlett
  9. Så fint det blir! Det er moro å sette sitt eget preg på tingene! :)

    Klem

    SvarSlett
  10. Så stilig det ble:) KJempe fint!
    Det er ikke mye som skal til alltid for å pynte opp et plagg:)

    stor klem

    SvarSlett
  11. Stilig! :) Fikk lyst å prøve meg på noke lignande til lillebror her i huset :)

    SvarSlett
  12. Du tar de nydeligste bilder..
    Jeg har en kul give away hos meg om du vil bli med..
    Ha en fin dag,klem:)

    SvarSlett
  13. Så nusselig!♥ Nesten så jeg blir babysyk igjen, men bare nesten...;)

    Hvitt er favorittfargen til bittesmå babyer uansett kjønn, og enda finere med den lille denimdetaljen på. Kreativt Tonje!
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  14. Så fint dette ble!!
    Du er så kreativ og inspirerer en hel masse!!!

    Klem Vivina

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger