40 uker

6.27.2011

I dag har jeg termin, men lillegutt ser ikke ut til å bry seg det minste om det til
morens stoore fortvilelse :-)

Jumpsuit: Wheat, jakke og lue: Ralph Lauren
Det blir mye bilder av lillemor for tiden, men det står faktisk ikke helt
stille her selv om det ikke blir blogget...
Lillemor sitt rom er ferdig gipset, jeg venter på maler som lovet
å komme torsdag senest fredag forrige uke...
Dessuten har vi fått nytt vindu i stuen.. 

Jeg skulle også svar på noen mail når jeg tenker meg om..
Det jeg husker kommer det svar på her..

  • Uroen til lillegutt har jeg kjøpt på Mitt Rom.
  • Bamus-garn får jeg ikke tak i her så det kjøper jeg på ebay.
  • Denimfigurene jeg har sydd på sparkebuksene har jeg først strøket på Vliesofix, så har jeg sydd rundt.. Ser ikke for meg at det holder lenge kun med Vliesofixen.
  • Stuegulv og snart lillemor sitt gulv er malt med en vanntynnet akrylmaling som heter Trestjerner. Hvit SG400 218649


Ha en fin start på uken!

8 kommentarer:

  1. Ønsker deg også en fin start på uken, Tonje. Håper lillegutt kommer snart. Husker selv hvor utålmodig jeg ble i slutten...

    Jeg har en sommergibort hos meg på bloggen min, veldig koselig om du vil bli med, og du har jo stor sjangse for å vinne hos meg, hihi, ifølge oddsen;)

    Klem Tonje

    SvarSlett
  2. Hei hei.

    Kjempefin blogg du har, har fulgt med en stund :) Er selv 40 uker i dag, men virker ikke til at lille baby bryr seg om det nei. Uansett ikke lenge til de melder sin ankomst. Gleder meg!

    Ha noen fine dager fremover, så krysser jeg fingrene for at det skjer noe snart :)

    Pittelitn

    SvarSlett
  3. Talk for svar.lykke til de nedte dagene.det kan jo ikke være lenge igjen

    SvarSlett
  4. Lykkt til! Lillegutt kommer når han er klar :)

    Må og sei takk for KK-et eg fekk!! Har aldri kome så langt! Har kost meg skikkeleg med det!!

    Klem

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder!
    Nå måååå det jo skje når som helst!! Gleder meg til å se de første bildene av nurket:)
    Lykke, lykke til!!!
    Klem:)

    SvarSlett
  6. Lykke, lykke til! Det er sååå kjedelig å gå på overtid :-) Blir spennende :-)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  7. ♥ masse lykke til vennen ♥

    Nydelige bilder av prinsessa di!

    Klem Marianne

    SvarSlett
  8. Hoppas att allt går bra!! Är nu i v. 28 och längtar redan efter vår lilla groda...


    Ha en skön sommar!!

    Kram

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger