"Ei hand å holde i"

6.21.2011


Er mest trygt nå for tiden, lillemor går nemlig i morens fotspor.

Da min tvillingsøster og jeg var 2 år eide mine foreldre en leiegård i byen. En dag på mystisk vis (jeg husker tripp trapp stoler involvert) kom vi oss ned og ut på gaten. Uten å se oss for, (på dette tidspungt fikk mamma øye på oss) løp vi over veien til O'en (nærbutikken i Sandviken)
 bestilte to is som vi selvfølgelig fikk!....
På lørdag kledde lillemor på seg ytterklær tok med vesken og lommeboken, hun skulle på bakeriet
å kjøpe bolle til alle sammen. Det er en kilometer bort dit så hun dro ikke alene men jammen gikk hun
ut og nedover veien alene.. (jeg lusket bak altså)

Ha en fin tirsdag!

6 kommentarer:

  1. Tihi - som man rede ligger man, vettu! Flott info du hadde under om bokeh. Det skal jeg forsøke! Venter på taxien nå, på vei offshore igjen. Du får ha det bra til så lenge, og hold ut!

    Klem

    SvarSlett
  2. Hihi... må ha et godt øye med henne :) Søte ej!
    Klem Tonje

    SvarSlett
  3. Hihi, for en snill tanke å kjøpe boller til alle :-) Tror jeg må gå til anskaffelse av en GPS-sender på min 2-åring snart... Ellers er det jo godt vi mødre har øyne i nakken :-)

    Ha en fin dag :-)

    SvarSlett
  4. Jeg husker oèn så godt.. det var så kjekt å få gå dit å kjøpe noe godt ;) Jeg gikk der masse med min morfar nr jeg var pitteliten.. vist det er oèn i nærheten av støletorget det er snakk om ;).

    SvarSlett
  5. hehe, ja... det er best å passe på :)

    Snuppa på 4 tror og hun bare kan gå hvor hun vil, for mamma og pappa finner jo henne alltid :o

    Jeg stakk og av rett før jeg var 4 år. Stakk av fra barnepiken og fikk sitte på til ei dame (bak på sykkelen) og til mammas jobb.

    Mamma var ikke sånn kjempeblid på barnepiken etter det, husker jeg ;)

    SvarSlett
  6. hehe! søte da!
    men det gjelder og passe på:)

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger