"I love my home"

6.13.2011

 I en dyp "Ribba" fra Ikea...
 Ingeniøren og undertegende har laget bilde.. Ideen har jeg hatt i hodet leenge,
men det tok litt tid å overtale mannen med fresen. 
De dype trykkbokstavene fra et nedlagt trykkeri her i hjembygden har fått
ny nytteverdi i et bilde vi var to om å lage..
Ingeniøren freste dype hull i en nausteplanke fra øyen.
Her har vi brukt lokale råvarer med andre ord.
Det er så kjekt å ha en mann som hjelper meg å få slike ting gjort, det var 
ikke gjort på 5 min (som jeg hadde innbilt meg), det tok sin tid men det viktigste er at vi
er superfornøyd med resultatet!

Ha en super start på uken :-)



13 kommentarer:

  1. SÅ utrolig flott, vennen!!! Du har så mange kreative og herlige idèer! De rammene er veldig fine, har et par scrappa bilder i slike.

    Nærmer det seg? Så spennende! Her har det skjedd mye spennende. Huskjøp bl.a. .... (!) Planleggingen i full sving og vi tar over 8.aug. Håper å kunne blogge litt mer om hus og hjem da!

    Håper formen er fin og at dere koser dere i pinsen. Her går det i fjellturer. Koser oss!

    Klem klem

    SvarSlett
  2. Super fint billede!
    Altid inspirerende at kigge indenom.
    God mandag //Tina

    SvarSlett
  3. Det ble utrolig fint! En helt genial ide. Dere har vært flinke begge to. :)
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  4. Så fint bilde dere har laget :)
    *liker*
    Her er vi også ofte 2 om små eller store prosjekter...
    Halve moroa det ;)
    Hilse mannen å si han er flink!
    Håper dere koser dere på landet og at den siste ventetiden går fort for dere :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  5. Så vannvittig fint det var!! Et slikt et skulle jeg veldig gjerne hatt.. *sukk*

    Ønsker dere en fin fin dag
    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  6. Knallstilig bilde!!

    Klem Vivian

    SvarSlett
  7. kjempefint bilde!
    det hadde jeg veldig gjerne kjøpt!

    håper dere har hatt en fin pinsehelg med god venting, han kommer nok snart!

    klem ellemell

    SvarSlett
  8. Å, jeg ELSKER det!! Fantastisk fint!!! Du er så kreativ altså - hvor tar du det fra?

    SvarSlett
  9. Så lekkert og orginalt! Flink du er :)

    SvarSlett
  10. Åå, utrolig flott!!! og når materialene er lokale og dere var to om å gjøre det, så blir det jo ekstra spesielt!

    SvarSlett
  11. Sååå utrolig lekkert! :)

    SvarSlett
  12. Så kult og kreativt! Fint teamwork!

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger