Lillebror

6.06.2011

sin lille krok i stuen.. 
Han får ikke eget rom enda, ikke fordi vi mangler rom men rett og slett fordi vi har
ca 10 prosjekter vi må bli ferdig med først. Vi er heldig som har muligheten til å skape
vårt eget hjem akkurat slik vi vil ha det, men det tar tid...
Jeg gleder meg til vi skal sette igang med de neste prosjektene som venter oss:
Hovedbad, 3 soverom og en gigantisk garderobe, kjølerom, gang, osv...

Til slutt vil jeg rette en ydmyk takk til Nib som har nominert Forever Love til Norges beste Interiørblogg
2011. Akkurat det hadde jeg ikke drømt om en gang...
Tusen tusen takk!!

Ha en flott start på ny deilig uke!

17 kommentarer:

  1. Nydelige bilder ♥
    Elsker de teppene du har bilde av.

    Det er velfortjent å være nominert på NIB ♥ Knallfin blogg du har, å bildene dine er knall :)

    Ha en fin fin uke.

    Henriette

    SvarSlett
  2. Fantastiske bilder! Du er så flink!!

    SvarSlett
  3. For en lykke å komme over bloggen din. Utrolig at jeg ikke har funnet den før!!! Du ryker rett inn på favorittlisten :)

    Kristine :)

    SvarSlett
  4. sååå fin liten krok!
    og gratulerer med velfortjent nominasjon min venn!
    fiiin ny uke til deg! klem ♥

    SvarSlett
  5. nydelig vugge og uro! lillebror kommer nok til aa være fornøyd med aa faa sove inne hos mamma og pappa den første tiden uansett - saa om rommet ikke er ferdig, gaar det nok helt supert!

    kos deg med magen fremover, plutselig er lillebror paa utsiden :)

    klem/lisa

    SvarSlett
  6. Så flott laget til!! Lillebror får det nok godt der :)

    Når man har hus går man ikke tom for prosjekter.. her er det bad, trapp, loftstue og kontor som står for tur!!

    Klem

    SvarSlett
  7. Oi, så nydelig den uroen var og fine bilder som alltid her hos deg. Kan skjønne dere gleder dere til lillebror kommer. Babykos er alltid kos ♥

    Ha en fortsatt fin start på uka søte deg :)

    SvarSlett
  8. Hihi, her har vi også et soverom for lite foreløbig, så lillebror får bo hos oss litt lenger:)
    Koselig krok han har fått, her skal straks Leander vuggen hentes ned fra loftet, og henges opp i stua:)
    Men nå må han vel komme snart, denne lille prinsen...?;)
    Grattis med nominasjonen:):)

    KLEM

    SvarSlett
  9. Gratulerer med nominasjonen!!!! Vel fortjent.
    Nydelig kror til lillebror, jeg følger spent med om det skjer noe snart:) Lykke til.

    Klem Vivian

    SvarSlett
  10. Så nydelig! ♥ Snart ligger han her den lille skatten.
    Gratulerer så mye med nominasjonen forresten. Velfortjent Tonje!
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  11. Mange prosjekter, forstår jeg :) Gratulerer så mye med nominasjonen. Så kjekt! Heia!
    Koselig krok for lillebror, forresten.
    Klem

    SvarSlett
  12. helt nydelig, kjenner nesten jeg blir litt babysyk:-) gratulerer så mye med nominasjonen til årets interiørblogger, vel fortjent. klem Helen

    SvarSlett
  13. such lovely images of blue and white...enjoy the magic!

    SvarSlett
  14. hmmm, hvorfor har jeg på følelsen av at noe er på gang i dag...?
    Har tenkt på deg flere ganger i dag, men jeg kan jo også ta skikkelig feil;)

    KLEM♥

    SvarSlett
  15. Gratulerer med nominasjonen hos Nib. Vell fortjent.

    Holder lillebror seg inne enda ? Jeg har egentlig trodd siden søndag at begynner å bli utålmodig, men har ikke fått å kommentere hos andre før i kveld, så jeg har ikke fått spurt;)

    klem

    SvarSlett
  16. For en utrolig nydelig og enkel uro du har til lillebror.
    Kan jeg spørre hvor du har fått tak i denne?

    Klem

    Linn

    SvarSlett
  17. Hei! Oppdaget bloggen din før helgen. Tusen takk for en fin blogg og god inspirasjon. Min aller første nøstebarnlue er allerede strikket.... og nå sitter jeg å spekulerer på hvor du har kjøpt den søte uroen? Har en knert i magen som kommer til verden i juni som den hadde passet fint til.

    Ha en fin kveld:) Sissel

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger