Lillemor...

6.08.2011



Er en samler, hendene er alltid fulle med forskjellige ting som hun vokter over.
Det siste nye nå er en prikkete veske fylt til randen med forskjellig smånips, som
Hello Kitty figurer, lipgloss (jada hun har fått sminke av tanten) portemone, ol.
Mangler jeg noe har jeg funnet ut at det er lurt å lete i den først!

Lillebroren har visst bestemt seg for at vi pent må vente litt til, men nå er det uansett ikke
veeldig lenge igjen, selv om det føles slik!

Ha en strålende dag.

8 kommentarer:

  1. Ser henne for meg der hun går å samler ting i vesken sin. De er så herlige i den alderen. Spennende å gå vente nå da. Ønsker dere all mulig lykke i tiden som kommer.
    Ha en fin dag.
    Kerstin

    SvarSlett
  2. Ønsker deg alt godt i ventetiden.

    Klem

    SvarSlett
  3. Herlig bilde, og herlige lillemor som samler. Gutten min er også en samler. Han elsker bokser og kofferter bare fordi han kan putte ting oppi. Bokselommene bruker han også til dette formålet. Her stapper han alt han finner verdifyllt langs veien hjem fra skolen, alt fra småspiker til biller. Hihi.

    Ønsker deg en fin dag og ei fin ventetid. Klem Tonje

    SvarSlett
  4. Så søt, hihi ♥
    De er så skjønne i den alderen altså:)) Og klart man må ha en liten veske...

    Så treg lillebror er da, han har det tydligvis for godt i magen til mor ♥

    Klem line

    SvarSlett
  5. Så søtt bilde!!
    Har en her også som går med hendene og armene fulle, og helst med en liten sekk på ryggen. Og alt skal selvsagt med i sengen om kvelden. De er rare og søte.
    Spennende tid dere har fremfor dere nå!!

    KLEM!

    SvarSlett
  6. Så herlig hun er! :) Flott bilde.

    Jeg ønsker deg lykke til med den forestående fødselen! :)
    Klem

    SvarSlett
  7. Så artig!
    Husker godt at lille/store jenten min gjore det samme!

    Klem
    Christine

    SvarSlett
  8. Hei, tuuuusen fjertelig takk for kk magazinet. jeg ble en smule overrasket over å finne en gaven i postkassa. men utrolig glag når jeg fant ut hva det var. og jeg har allerede gjort noen av de diy-projektene fra sweet paul magazinet.veldig inspirerende! håper du har titten litt inni den selv før du sendte.

    lurer litt på den jakken lillemor har på seg.utrolig skjønn, kan tenke meg den er god på kalde sommerkvelder... hvilket merke er det, selvstrikket?

    takk.og hilsen meg.

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger