More denim

6.04.2011

Det ble mange denmin prosjekter på meg denne våren, men jeg er alltid svak for det 
på denne tiden av året... jeg har nå pyntet en te-lysholder i sink med denim.
-Ka går du inn for å lage brannfeller? lurte ingeniøren på...
Denne er det glass inni så det skal nok gå helt fint...

Dette skal få være ute i sommer.. Prøvde meg på noen utebilder i går
men jeg synes det er vanskelig... Hvite murvegger så det blir for lyst...
Jeg får pynte opp og knipse en dag solen ikke skinner:-)

Ha en flott lørdag!

7 kommentarer:

  1. Kjempe tøffe ting.....prøvde å ta bilder ute også men ikke det helt store ...det ble noen bilder for å få det noen lunde til....

    Ha en fin lørdag

    Klem

    SvarSlett
  2. kjempestilig!
    dessuten tar du nydelige bilder!
    god lørdag :)

    SvarSlett
  3. sååå tøft, du er så flink til å gjøre denim kult i interiøret, knallbra. Har selv prøvd å ta bilder ute i det flotte sommerværet, men får så mye skygger både her og der, tips?

    SvarSlett
  4. He, he, tror ikke det blir noe problem det siste der:-)

    Knallstilig lyseholder! Og nydelige bilder som alltid:-)

    Klem

    SvarSlett
  5. veldig tøft:) og fint.. og du- gratulerer med nominasjon på nib da:) spennende..

    klem

    SvarSlett
  6. Gratulerer med den gjeve nominasjonen:)

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye!
    Så stas å bli nominert.. :)

    Den lykten din var jo bare super duper søt, tror jaggu jeg kanskje skal prøve meg på en slik en etterpå.. En dongeribukse har allerede blitt halveis revet opp i strimler (etter å ha blitt inspirert av deg) og nå som jeg har ferie får jeg kanskje fortsatt på prosjektet! Tihi

    Ønsker dere en fin fin dag
    Klemmer fra meg

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger