Litt til.....

7.03.2011

lillegutt 2 dager
Det er vel kanskje en viss fare for at jeg blir kastet ut fra NIB,
men nå som jeg lever i boblen min rekker jeg kun å ta bilder
av mine to små.... 
Det skal ikke bli en babyblogg men gi meg en uke eller to 
til så er jeg i rute igjen!
Bilder av små barn er noe jeg alltid liker så jeg drister meg til 
litt flere før jeg gir meg....
lillegutt 2 dager
lillegutt 2 dager
lillemor og lillegutt 14 timer og på vei hjem.
Storesøster er superstolt passer på og hjelper til, sier stadig:
-Han er min
Ha en fin søndag!

17 kommentarer:

  1. Barna dine er nydelige; bare kos deg med de:)

    SvarSlett
  2. jeg tror aldri jeg får nok av babybilder, det er noe spesielt med det som rører meg hver gang. Dere har noen helt nydelige barn ♥

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder av to fine barn som du har skapt. DU har all grunn til å være stolt, og det er hyggelig at du vil dele dem litt med oss. NiB liker deg så du får nok være medlem likevel. Vi kan ikke ha for mye interiør heller. Det blir kjedelig. ;)

    Ha en god søndag ettermiddag!

    SvarSlett
  4. nyter å se bilder av dine to fine små!
    blir aldri lei av babybilder!!!
    kos deg i boblen din,
    og takk for at du deler med oss! ♥
    god søndag til deg! klem ♥

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder av dine to skatter! Gratulerer med Lillebroren, ikke rart søsteren er stolt!
    Klemmer <3 Eba.

    SvarSlett
  6. Såååå nydelige de er :)
    KOOOOS DEG!!!

    Klem

    SvarSlett
  7. Awwww så söt....underbara bilder. Ha det fint. kram Johanna

    SvarSlett
  8. Vi tåler mange flere bilder av de to der, og det gjør nok Nib også: ) Helt skjønne er de!!

    KLEM!

    SvarSlett
  9. Det er så stort å bli mamma og det må du jo dele med oss kan du jo skjønne.
    Du er superflink til å ta bilder.
    Klæm fra me

    SvarSlett
  10. Trur ikkje det går ann å gå lei av biler av babya eller barn, og i alle fall ikkje så nydelige som dine! :) Det gjlder både barna og bilda, du er kjempeflink, en inspirasjon.

    SvarSlett
  11. Keep'em coming, girl! Det er din blogg!! :-)

    SvarSlett
  12. Ikke tenk på det da.. er jo bare herlig å lese innleggene om barna dine!! Det er jo en viktig del av livet ditt, og selvsagt opptar deg det litt ekstra akkurat nå!!

    Et lite spm, har du oppskrift på en sånn nyfødtlue?? Eller link til hvor jeg kan finne det? Begynner å haste litt, hihi!

    Klem

    SvarSlett
  13. Åh!! Fantastiske bilder!!!
    Blir aldri lei babybilder, så vis gjerne flere:)

    Nyt dagene!
    Stor klem!

    SvarSlett
  14. Kan aldri få nok av babybilder ♥

    SvarSlett
  15. Så fin han er, og så flink du har vært med kameraet! Tok ikke nok bilder her i huset, det var noe med den boblen....:o)

    Håper dere har det fint alle sammen, det er en spesiell tid, disse første ukene!

    Klem, Marte

    SvarSlett
  16. Hei,

    Så vakre de er:)

    Ha en flott dag.

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger