Pimp en trimmatte...

7.11.2011

Fra lillemor var ganske ny brukte jeg en slik rød trimmatte mye. 
Problemet er at den er stor, rød og gjør veldig mye av seg. 
Hovedproblemet:-) er at 
den suger til seg støv og andre ting, og uten at man ser det blir den faktisk utrolig fort skitten.. 
Vel om kvelden går kverna og jeg hadde egentlig tenkt å sy et trekk til denne.. 
Det slapp jeg for jeg kom på sengetøyet fra Ralph Lauren
jeg kjøpte i 2 meter lengde (smart..) Vi har 2,10 dyne så det passet dårlig.
 Planen er å sy sengeteppe av dette, until then, helt supert utenpå den 
stygge men nødvendige og praktiske trimmatten som er akkurat to meter.
 Dette sengetøyet er til en dobbeldyne men det var ingen problem å brette det inn som en lomme.
 Jeg var redd det skulle bli veldig glatt med det gjorde det ikke!
Enkelt å ta av og vaske og ikke så gale å se på heller.

God start på ny uke!


14 kommentarer:

  1. Så lurt!! =)

    Vi har en blå, men den er i bruk som treningsmatte - og da er jeg litt avhengig av å ha den som den er. Dessverre. =P Kunne de ikke laget den typen matter i litt penere farger...?

    SvarSlett
  2. Så lurigt, men fint. Kram johanna

    SvarSlett
  3. Litt finere å ha denne fremme ja..supersmart:)
    Kos deg med dine små,og nyt hvert minutt:)
    Sommerklem!!

    SvarSlett
  4. Fliiinka, og lura!!! :)
    Jeg får så lyst til å sy jeg oooog!
    Denne matten ble jo dååånelekker,
    rett og slett! ♥ it!
    Fiiin sommermandag til deg!
    ♥ klem

    SvarSlett
  5. Lurt! Vi har en sånn puslespillmatte, og den blir jo så inngrodd av skit. Så har du en lur måte å dekke til den også, tar jeg veldig gjerne imot tips :)

    Klem

    SvarSlett
  6. Såå utrolig smart!!
    Jeg låner gjerne ideen :-)
    Jeg har også en slik puslespillmatte som over, men den har jeg pakket vekk for en stund, de suger støv (bør jeg vaske litt oftere kanskje? )

    SvarSlett
  7. Så stilig og smart!
    Jeg har en grønn treningsmatte som trenger en oppfriskning. Kanskje jeg låner ideen:-)

    Klem

    SvarSlett
  8. Så smart og lekkert.

    Jeg har også et sengetøy liggende fra Ralph Lauren som jeg kjøpte i New York for noen år siden. La det lengst in i skapet for jeg ble så skuffet etter å ha kjøpt feil lengde.

    Takk for tipset!

    Klem Heidi

    SvarSlett
  9. Det var en riktig så kjempe lur ide!!! har lenge slitt meg i håret over den forferdelige røde fargen (skjønner ikke hvorfor de ikke lages i hvit...) så det tipset må jeg nok stjele :)

    klem

    SvarSlett
  10. Genialt :) Me har ei som er grønn og stygg... Men no kan den jo bli stuevennlig i ein fei!

    Klem ELi

    SvarSlett
  11. Så kreativ du er!!!
    Jeg har også ei rød trimmatte. Veldig, veldig praktisk. Men med en gang ungene har begynt å krabbe, har jeg fått den raskt opp på loftet. Den er jo ikke så fin å se på:)
    Nå vet jeg hva jeg skal gjøre, dersom jeg skulle få bruk for den flere ganger:)

    Håper dere har fine dager!
    Klem!

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger