Strikk

7.16.2011

denne gangen i bomull... 
Jeg er utrolig glad i hjemmestrikket og heldige
oss har en utrolig flink bestemor... Settet fra Selana er ikke hjemmestrikket
men laget av økologisk bomull, mykt og lett -passer perfekt til en ny kropp!
Jeg har fått en ny favoritt! Med i handlekurven fra 4 children organic 
ble også knallfin mørke/lyseblå ull-tights til lillemor. 
Jeg har som tidligere nevnt ullfobi grunnet en barndom med Busnel luer, 
men garanterer at dette ikke klør....
 pynt til vognen fra Sebra og hjemmestrikket lue fra beste bestemoren!

Bloggen til 4 children organic har forresten give away, vinn deilig parfyme
her!

Ha en fin lørdag!

9 kommentarer:

  1. Åhh så söt liten bebbe du har där;) Mössan är jättefin, mysigt med hemstickat. Kram Johanna

    SvarSlett
  2. Nydelig baby i herlig tøy fra 4 children! Jeg syns disse klærne er så flotte også, og nå minnet du meg på at jeg kanskje burde kjøpe litt derfra til lillegutt som kommer om et par måneder :)

    Ha en fin lørdagskveld!
    Klem Anne ♥

    SvarSlett
  3. Så vakker baby du har, klærne var også nydelige : )

    Hjemmestrikket er deilig. Det er så mye flott garn å få kjøpt. I vinter så strikket jeg meg en lue med cashmere og silke. Den ble så myk å deilig å ha på seg.

    Ha en fin lørdagskveld.
    Klem Heidi

    SvarSlett
  4. Så mye fint, en velkledd liten mann allerede jo:) Eg har kjøpt den samme genseren fra Selana til gutten vår, et av mange plagg eg komme til å kjøpe derfra! Mye fint og herlig kvalitet:)

    Klem Julie

    SvarSlett
  5. så nydelig gutt dere har, strikk er herlig det. skulle ønske jeg kunne strikke litt bedre,(går på strikkekurs) så blir flinkere. men tiden strekker ikke altid til heller.

    ha en rolig søndag med dine kjære.

    SvarSlett
  6. Nydelig strikk! Skulle ønske jeg var like flink! Herlig blogg du har her, så fint at du kommenterte så vi kunne finne deg!

    Ha en fortsatt nydelig søndag!

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder!
    Og herlige strikkeplagg!

    Håper dere har fine dager!
    Klem:)

    SvarSlett
  8. Nydelig liten gutt:-)
    Jeg er også glad i strikk, men merker det er blitt mindre nå når ungene har vokst seg større:-)
    Men tommel opp!

    Klem

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger