Alla dessa dagar....

8.11.2011

Sitatet over tenker jeg ofte på når jeg ser på bildene mine, det er fint og viktigt for
meg å fange øyeblikk i dette livet som på mange måter flyr avgårde...
Lillebror har vokst, det gikk opp for meg når jeg prøvde en dress som er str
6 mnd og den var akkurat passe, han er 6 uker 6o cm! og litt over 5 kg nå.
Smiler, ler og gir klar beskjed når han er sulten og trett, og så "sykler" han
dagen lang som du ser på bildet over:-)

Vi nyter dagene, det håper jeg du også gjør!

  Ha en fin torsdag.


15 kommentarer:

  1. Søteste dressen da :)

    Ja, man skal ikke se seg blind på str. Til frøkna mi bruker jeg alt i fra 50 til 62 nå...Og hun er 3 uker...
    Kommer ann på hvem butikk klærne er i fra...

    SvarSlett
  2. Vilka underbara bilder- så bebissjuk man blir....Kram Johanna

    SvarSlett
  3. Tiden flyr ja, og det er bra at vi har mulighten til å forevige de hverdagslige øyeblikkene. Jeg har en liten en på 15 uker og han er 68,5 cm! Så her går det unna.
    Nyt tiden :D

    SvarSlett
  4. Å, så skjønt...
    Synes nettopp minste jenta mi var 6 uker, men nå er hun jammen meg 13 måneder snart!
    NYT hver dag :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  5. Skjønningen ♥
    Og ja, det er viktig og stoppe litt opp og nyyyte innimellom;)

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder både her og de under.
    Fineste gutten din.

    Klem Vivian

    SvarSlett
  7. For ei nydelig datter og en skjønn liten prins du har:) Gratulerer så masse med den lille:)

    SvarSlett
  8. Ja, tiden går fort!
    Du er flink til å ta masse fine bilder som du kan nyte og se tilbake på..

    Klem
    Christine

    SvarSlett
  9. Nei å nei for et skjønt lite nurk du har!! Herlig!

    SvarSlett
  10. Digger det sitatet der ;)
    Åh du tar så hærlig flotte bilder ;)

    SvarSlett
  11. Hi guys,

    Do you want to watch Final Destination 5 full movie online? It is not released yet but you can watch it online already!

    Click here to [url=http://watchfinaldestination5-online.com/watch-finaldestination5-online-free.php]watch Final Destination 5 online free[/url]

    SvarSlett
  12. Ser ut for det er komt ein bug i kommentaren over her. Ville egentlig berre innom for å sei at eg får så god følelse og stemning når eg er inne på bloggen din, den er hjertevarm og nydelig. Jepp.

    Klem Eli

    SvarSlett
  13. ...så skjønn han er i knallfin sparkedrakt :o)

    Ja, ta masse bilder - det vil være som skatter i årene som kommer!

    Klem J.

    SvarSlett
  14. "Alle disse dagene som kom og gikk..." det er også en av mine favorittsitater. Jeg har faktisk malt et bilde med denne teksten som har hengt i stuen i noen år. Nå er det til salgs på en utstilling, men jeg vet jeg kommer til å bruke teksten igjen!

    Skjønn liten tass du har, og en flott blogg. Jeg titter innom igjen :)

    Ha en fin helg:)

    - Beate -

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger