Fall favourites...

8.28.2011

Her er noen av mine favoritter denne høsten, sjal med kameler kjøpt hos skattekammeret 
vi  har her i bygden nemlig Lysthuset. Kamelen har jeg laget i keramikk, helt
uten at jeg visste om sjalene til Becksøndergaard også hadde kameler i år:-)
Jeg har stemplet inn forskjellige ting lillemor finner på hun "vil ha" når det
er natt og hun skal sove. Disse skal bli en uro tenkte jeg!
Beltbagen som jeg også har i denne fargen her, bruker jeg til alt! Jeg fester den
slik at den henger skrått bak på ryggen.. plass til mobil lommebok, og litt annet dill..
Skoene en gave, fint å matche litt med lillegutt, hehe.

 Chinos fra Maison Scotch også kjøpt hos Lysthuset. Besøk bloggen her. Masse
fint!

Ha en super søndag!




4 kommentarer:

  1. Lysthuset har mye fint:-)
    Keramikkamelen din var knallfin!
    Utrolig artig med den teksten:-)
    Du er så kreativ atte!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så fin keramikkamelen är....Ha det så fint! Kram på dig/ Johanna

    SvarSlett
  3. Så fine ting du lagar! Korleis lagar du dette? Er du kunstner? Eg er SÅ glad i kamelar, så dette sjalet hadde jo vore midt i blinken :) Men tar gjerne i mot tips til korleis ein kan laga ting i porselen, dersom dette er noko ein kan gjera utan spesial utstyr?

    Ha ein herlig søndag ettermiddag :)

    Klem Eli!

    SvarSlett
  4. Så fin kamel! Det skal så lite til... Artig at du forutså trendene før du visste om dem :)

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger