Le dîner est servi

8.01.2011

Her er bordet fra gårsdagens måltid,  jeg holder på å gå inn i høstmodus 
kjenner jeg... -Le dîner est servi- står det på serviettringene jeg har kjøpt
hos den svenske nettbutikken Par Courrier.
Dette er hverdagserviset vårt men jeg bruker det til fint også. Det heter Arabia Finland
24H blue og jeg er stadig på jakt etter deler, de sluttet nemlig å produsere denne fargen
i 2006...  Kuvertasjetten ligger på feil side, lenge siden jeg har dekket bord nå:-)
Dekketallerken i tinn fra Hadeland, sølvtøyet vårt heter Drage og vinglassene
heter Odyssè også fra Hadeland.

På menyen som jeg skrev i går :
Hummersuppe og Landkylling fra Stange men Parma og sitron....

Ha en fin start på uken!

5 kommentarer:

  1. Utrolig fine bilder, herlige farger. Jeg må bare ha sommerferie, så begynner jeg nok å tenke høst etterhvert jeg og :)
    Ha en fin kveld. Cathrine

    SvarSlett
  2. knallfint dekket bord. Kjenner selv jeg er litt i høstmodus og det er så vidt jeg tør å si det høyt *smil*

    SvarSlett
  3. lekkert.

    Nydelig blåfarger.
    Jeg eri høstmodus selv.. var på ferie utenfor molde i ferien og hadde 10,7grader- på biltuen hjem var jeg i fullgang med julegavelister og kalender planlegging. hehe (Men så kom vi hjem til SOMMER, så da klarer jeg å utsette det bittelitt til).

    Ha en fin kveld.

    klem

    SvarSlett
  4. Flott dekket bord, og nydelige farger! Og menyen gjorde i alle fall meg sulten... :D

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger