My baby & me

8.31.2011


Ha en fin onsdag!
 

15 kommentarer:

  1. What a beautiful picture !!!!!
    I love it.
    Hugs Tanja

    SvarSlett
  2. Nydelige begge to:)
    Vakkert bilde..
    ..Nyt dagen..
    Klem:)

    SvarSlett
  3. <3 En stor klem fra meg til dere to sjønningen. Håper dere har det fint.

    KLEM

    SvarSlett
  4. Vakkert! :) Nyt øyeblikkene, babytiden går så alt for fort. Jeg hadde noen fine minutter i morges med min lille 1-åring da vi trillet til barnehagen, gjennom et landskap som holder på å skifte årstid. Ha en glitrende augustonsdag :)

    SvarSlett
  5. Herlig bilde! :)
    Håper dere har en fin onsdag!

    klem June

    SvarSlett
  6. Nydelig bilde <3 Lurer på hvilken vogn du har og om du kan vise den?

    Ha en fin dag:-)

    SvarSlett
  7. Herlig bilde og herlig dikt! Kjente at jeg ble glad langt inn i sjelen! Ha en fortreffelig kveld!

    SvarSlett
  8. Så fine dere er! Nydelig bilde:)
    Diktet er fantastisk flott:)

    klem Tove

    SvarSlett
  9. Bjuuutiful! Dere er så skjønne - og jeg gleder meg sånn til å se dere i neste uke!:) Klem

    SvarSlett
  10. Søte dere♥
    Så koselig bilde.

    Klem Vivian

    SvarSlett
  11. Nydelige dere!!!! Fantastisk bilde, det er bare å få det opp på veggen!

    SvarSlett
  12. Nydelig bilde - dette også :) Finm blogg du har! Jeg kommer igjen :)

    ~Beate~

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger