Vil du vinne?

8.21.2011

Jeg rundet 200.000 besøk for en stund siden og i den anledning er 
det jo på tide med et aldri så lite lotteri igjen.
Det første du kan vinne er gavekort på kr 500,- hos nettbutikken minimikki.
Bor du i Bergen kan showroomet deres også besøkes på Midttun.

Legg igjen kommentar under dette innlegget og du får ett lodd.
Følg bloggen til minimikki her og du får to lodd.
Følg siden til minimikki på Facebook her
og du får tre lodd.

Alle kan delta blogg eller ikke, skriv hvor mange lodd du tar.

Trekning 15 september.

Lykke til:-)
 

84 kommentarer:

  1. 2 lodd til meg! Flott premie :-)

    SvarSlett
  2. Jeg blir gjerne med i trekningen med 1 lodd.

    Fin- fin søndag ønskes deg.
    Klem

    SvarSlett
  3. 2 lodd til meg! :) Kjempefin premie. Jeg elsker å handle på minimikki :)
    nina-joh84@hotmail.com

    SvarSlett
  4. Dette vil jeg også være med på :) Da blir det to lodd på meg!

    SvarSlett
  5. Vil veldig gjerne vere med på trekningen ♥ ett lodd til meg

    SvarSlett
  6. Så fiiiin butikk ♥
    Den var ny for meg;)
    Jeg blir med og trekker 2 lodd!

    Klem Line

    SvarSlett
  7. Dette vil jeg gjerne være med på. Ett lodd på meg da :0)

    Klem Jane.

    SvarSlett
  8. Dette vil jeg gjerne væremed på.
    Jeg tar 3 lodd.

    Fantastisk premie, takk for denne muligheten

    Merete

    SvarSlett
  9. Klart jeg gjerne vil vinne! 3 lodd på meg Tonje.
    Klem

    SvarSlett
  10. Hei du..

    Ny butikk for meg denne her...men alltid morsomt med nye butikker:))
    Jeg vil gjerne være med, så 3 lodd på meg:)
    Forresten grattis med 200.000 besøk, stå på videre du har en super blogg med knall-fine bilder!!
    Blir alltid insp. av å være innom deg!

    Veronica

    SvarSlett
  11. Gratulerer så mye, jeg tar gjerne to lodd!

    SvarSlett
  12. Gøy premie - tar gjerne et lodd :) Men ikke minst - gratulerer med så mange besøk!!!

    SvarSlett
  13. Gratulerer så mye! Jeg tar ett lodd, takk:-)

    SvarSlett
  14. Nå har jeg brukt litt tid og tittet rundt i bloggen din. Så flotte bilder og skjønne ting du skriver om.

    Jeg legger meg til som følger, putter deg inn på blogglisten min og liker på facebook! :-)

    SvarSlett
  15. Gratulerer med rundt tall! :)
    Jeg trekker 2 lodd og krysser fingrene for at jeg kan velge ut noen deilige varme klær til høsten.
    Hilsen Lena.

    SvarSlett
  16. 2 på meg også! :D Gratulerer så mye vennen!

    KLEM

    SvarSlett
  17. Gratulerer med så mange besøk! :-)
    Trekker 3 lodd hos deg :-)

    SvarSlett
  18. Jeg vil gjerne være med =)

    3 lodd på meg :)

    SvarSlett
  19. Gratulerer med så mange besøkende:) Bloggen din er kjempefin. Jeg tar 2 lodd og satser på litt vinnerlykke;)

    Klem, Pernille

    SvarSlett
  20. jeg tar ett lodd!

    Du har en inspirerende blogg full av vakre bilder!

    Gratulerer med tohundretusen! ;)

    SvarSlett
  21. Gratulerer Tonje:)
    Jeg er gjerne med og tar 2 lodd, takk!
    Klem Tove

    SvarSlett
  22. Jeg tar gjerne 1 lodd :-D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  23. Gratulerer med mange besøk!
    Jeg vil gjerne være med på lotteri og tar 2 lodd.

    Ønsker deg ei god ny uke! Klem V

    SvarSlett
  24. Hei. Jeg prøver lykken med 2 lodd. Kjempefin premie. :)

    Momav78@hotmail.com

    SvarSlett
  25. Selvfølgelig vil jeg være med på trekningen, så noen søte bokser som jeg kunne tenke meg..

    Så da trekker jeg 2 stk vinnerlodd!

    Ha en finfin uke!

    Klem

    SvarSlett
  26. Så gøy! Den butikken har mye fint :)
    Jeg tar 3 lodd!!

    Klemmer fra Stine

    SvarSlett
  27. gratulerer så mye. vil gjerne være med og tar 3 lodd.
    håper jeg har vinnersjanse denne gangen.
    mvh hege venger.

    SvarSlett
  28. 2 lodd på meg!! Utrolig mye fint på minimikki.no,så krysser fingre for premie=)

    Hilsen Sissel
    shoeib@online.no

    SvarSlett
  29. Så flott.nydelige bilder av bebises i forje innlegg.vakker.er med med ett lodd ser jeg.flott butikk med masse fint

    SvarSlett
  30. Gratulerer så mye! Skjønner veldig godt at du får så mange besøkende. :)

    Blir gjerne med, med ett lodd.

    SvarSlett
  31. Prøver lykken med to lodd:)

    ingunn@gmail.com

    SvarSlett
  32. Gratulerer så mye! Jeg prøver lykken med 3 lodd, og krysser fingre og tær! :)
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  33. For et artig lotteri! Blir gjerne med, ett lodd på meg! Du har en særdeles nydelig blogg!
    Klem Stine

    SvarSlett
  34. 1 lodd til meg, mye fint hos minimikki! Og fine bilder hos deg - gleder meg til julepynten kommer for salg :-)

    SvarSlett
  35. gratulerer med besøkstallet! Det ble seks lodd på meg! :)

    SvarSlett
  36. Gratulerer så mye! :)
    3 lodd til meg.

    SvarSlett
  37. Hei.
    Jeg tar 1 lodd.

    Marie Elise:)
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  38. Jeg vil gjerne være med og tar to lodd!

    Hilsen Guro

    SvarSlett
  39. Gratulerer, ett lodd¨, takk Tone

    SvarSlett
  40. Gratulerer med mange besøk! Jeg tar 3 lodd. Spennende butikk, kanskje kan jeg ta en tur en dag? :)

    Eba.

    SvarSlett
  41. Jeg slenger meg med på lotteri - 1 lodd :)
    Takker for mange fine inspirasjoner, herlig kreativ er du!! Lag en god dag :)
    Hilsen Ida

    SvarSlett
  42. Så utrolig mange besøk på bloggen du har fått :) gratulerer så mye :) Jeg slenger meg selfølgelig på, og tar med meg 3 lodd :) hilsen Tonje

    SvarSlett
  43. Klart eg vil vere med!
    To lodd (kommentar og FB)!
    Tusen takk : )

    Og gratulerar med veslebror! Vår kom for åtte dagar sidan : )

    i

    SvarSlett
  44. Flott og inspirerende blogg du har!

    Herlig premie! Jeg vil være med :)

    Ha en fortryllende søndag!

    Klem C

    SvarSlett
  45. Hei og gratulerer med så mange besøk! Vel fortjent!:)
    Jeg vil veldig gjerne være med og tar 3 lodd!

    klem June:)

    SvarSlett
  46. Jeg tar gejrne et lodd!!
    Moro moro, krysser fingre og tær!

    :)

    SvarSlett
  47. Gøy, gøy!
    Jeg blir med og trekker 2 lykkelodd;)

    Klem Line

    SvarSlett
  48. Hei, jeg prøver lykken med 1 lodd denne gang :)
    Fin butikk...
    Klem May Helen

    SvarSlett
  49. Heisann:o)

    Da blir det tre lodd på meg;)Håper jeg er heldig!

    Marte:)

    SvarSlett
  50. Jeg tar gjerne to lodd og håper på vinnerlykke!

    SvarSlett
  51. Heihei,
    ønsker meg tre fine lodd :)

    God helg til deg og dine.

    SvarSlett
  52. Så kjekt :)

    Da blir det to lodd på meg!
    Spennende :)

    Klem
    Christine

    SvarSlett
  53. Følger hos MiniMikki har jeg vært lenge så da blir det to lodd på meg! :)

    SvarSlett
  54. Hei!

    2 lodd på meg! Liker minimikki veldig godt!

    hilsen renate

    renate_etne@hotmail.com

    SvarSlett
  55. jeg prøver lykken og det blir 2 lodd på meg

    SvarSlett
  56. Jeg blir gjerne med!
    2 lodd på meg :)

    SvarSlett
  57. Jeg tar 3 lodd;-)
    Den butikken har masse fint!
    Kaya

    SvarSlett
  58. Der var det masse fint!! Tar 2 lodd jeg!! :-)

    SvarSlett
  59. Hei. Prøver oss med ett lodd.
    Ha ei fin veke.

    SvarSlett
  60. Gratulerer med mange besøkende! :)
    Jeg blir gjerne med på trekningen.
    3 lodd til meg. :)

    SvarSlett
  61. Kjempeflott premie - jeg tar med meg ett lodd :)

    Håper dere får en flott uke!

    SvarSlett
  62. Super premie. Jeg prøver meg med 3 lodd:)

    SvarSlett
  63. Hei og gratulerer med så mange besøk! Vel fortjent!:)
    Jeg vil veldig gjerne være med og tar 1 lodd!
    Klem

    SvarSlett
  64. Bloggingshei!

    Følger den vakre og fine bloggen din fast og rekker akkurat å mld meg på denne fine GA.

    Kommentar+like+Følger blir vel tre lodd på meg!

    Kos&klem
    T

    SvarSlett
  65. Jeg prøver lykken med 3 lodd:-)
    Den butikken kunne jeg handlet MYE i!

    SvarSlett
  66. Eg tar gjerne eit lodd!

    Ha ein triveleg tysdagskveld! :)

    SvarSlett
  67. Hei!

    1 lodd til meg! Kjempefin blogg du har, er fast leser :)

    Mvh
    Carina L

    SvarSlett
  68. Fiiin butikk :-)
    3 lodd til meg.

    beste helsing Borgny

    borgny (at) gmail (punktum) com

    SvarSlett
  69. Jeg kaster meg med i konkurransen med bare et stakkarslig lite lodd, men jeg håer likevel å vinne så jeg kan kjøpe noe fint til min lille babyniese. Noe finere enn en studentlommebok vanligvis godtar.

    Ha en god kveld, Tonje!

    Hilsen Katrine,
    http://kaktusgleder.blogspot.com/

    SvarSlett
  70. Heia!
    jeg tar ett lodd.... spennende! ;)

    kjerstihaukland@msn.com

    SvarSlett
  71. Jeg vil gjerne prøve lykken med 3 lodd, hvis det ikke er for sent da ;) Er forresten opprinnelig fra Midtun selv :)

    SvarSlett
  72. Hei! Jeg vil være med! Sååå mye fint.
    God ettermiddag.
    Hilsen Siri - sirimunk@gmail.com

    SvarSlett
  73. Am i still in time..??

    If yes: two tickets fot me!! (beautifull shop)

    Keep my fingers crossed..

    Greets Miranda

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger