welcome to our family

8.03.2011

to a world of possibilities....

Ha en fin onsdag!

15 kommentarer:

  1. For en skjønn liten tass Tonje. De ser så fredfulle ut de små når de sover ♥ Det gjør min for øyeblikket også så jeg sniker meg til en liten runde i blogglandia. Har et tonn andre ting jeg egentlig skulle gjort men... ;)

    SvarSlett
  2. Hei
    Jeg er så heldig å ha "arvet" noen nøster med alpakkegarn fra min mor og nå lurer jeg på hvor stort det teppet ditt er, hvilken pinne du brukte og hvor mye garn det gikk med til det herlige teppet som lille prinsen er avbildet sammen med?

    SvarSlett
  3. Fantastisk bilde ♥ Nydeligste...:)

    Klem Line

    SvarSlett
  4. En liten prins!

    Takk for hyggelig kommentar!
    Det har vært en innholdsrik og opplevelsesfylt sommer og jeg har det supert!
    Kos deg med den nye verdensborgeren og storesøster!!!

    Klem Tove

    SvarSlett
  5. Så aldeles nydelig <3 gratulerer så masse!
    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  6. Så vidunderlig vakker Tonje!!! <3

    Klem

    SvarSlett
  7. For en nydelig liten en... sukk :)


    ...lampen ja - den er finfin. Jeg vil ha 400,- for den .
    Den har ledning men ingen sukkerbit eller kontakt på så jeg har ikke testet den. :)
    Den er 28cm fra skaftet og med 'gitteret'.

    SvarSlett
  8. Skal si du har fått deg en skikkelig liten hjerteknuser!

    Nyt tiden videre...

    Klem

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger