12 uker

9.26.2011

Er jo på en måte en milepæl på begge sider av "svangerskapet" om jeg kan kalle det det.
De 12 første ukene av mitt svangerskap var fylt med mye angst for at ting
skulle gå galt, kvalme og tretthet og slik er det jo for mange.
De 12 første ukene i lillegutt sitt liv har vært preget av
litt sykdom, (sannsynligvis fordi storesøster drar 
med seg hjem litt av hvert fra barnehagen.)
En veldig sliten mor, men mest av alt mye glede.
Glede for at vi får oppleve det største i livet enda en gang, 
det er jeg utrolig takknemlig for -hver eneste dag! 
Og etter hvert store smil og latter fra lillegutt.
Alt er virkelig mye lettere denne gangen men
også mer slitsomt fordi det er 2 som trenger deg..
Og huset og, og, og:-)

I helgen har jeg fått treffe FANTASTISKE mennesker og medbloggere
i forbindelse med Interiør og boligmessen som fikk en PANGstart.
 Kjersti tok seg like godt en dagstur med en åtte uker 
gammel baby hun, og blir kåret til 
den mest sporty bloggeren! 

Ha en super start på uken!



15 kommentarer:

  1. Hei!
    Så herlig liten tass! Nyt tiden, den går så altfor fort. Var på kontroll på helsestasjonen med min 4 (!?!) åring i dag og der lå se søte små og ventet på vaksiner og diverse.. "Ååå, tenk at du har vært så liten!" brøt det ut av meg! Hehe! Ser ut som dere har storkost dere på messe i helgen og fått truffet mange koselige bloggere. Hvorfor dro jeg ikke?! Hm, angrer! Ha en fin dag. Klem

    SvarSlett
  2. For et NYDELIG bilde.. FOR en sjarmør!
    Ønsker dere en fin fin ukestart

    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  3. etter å ha sett bilder på bloggen til Kjersti, ser eg at eg nok såg deg på messa, men utan å vite at det var deg! får helse på deg neste år ;) for denne suksessen må gjentas!

    kjenner meg veldig igjen i det du skriv om å vere tobarnsmor. er sååå taknemleg, samtidig kan ein ikkje sei anna enn at ein blir sliten. MEN det er så verdt det! :)

    håpar dagen er god

    -klem

    SvarSlett
  4. Han er jo bare sååå god! Kjekt å se ham i virkeligheten også.
    Og så var det jo selvfølgelig kjekt å hilse på deg også, Tonje!
    Synd du ikke hadde anledning å være med lørdagskvelden...
    Får håpe det ikke er lenge til neste treff!

    Klem Tove

    SvarSlett
  5. Kjempekoselig å få hilse på deg på lørdag, og lille skjønne lillebroren!

    God mandag til deg!

    SvarSlett
  6. Han er så nydelig!
    Og for et vakkert bilde...:)

    Så flott at helga var vellykket! Hørtes gøy ut!:)

    Husker den første tiden som 2-barnsmamma som enormt slitsom... Selv om jeg hadde fått en rolig baby, som sov mye. Overgangen fra et til to barn var enorm...
    Etterhvert kommer mn inn i rutiner og plutselig er det ikke så slitsomt lenger:)
    Og som du sier - det er fantastisk å få oppleve å bli mamma!:)

    Fin dag til deg!
    Klem!

    SvarSlett
  7. ja, det smilet hans kan jeg skrive under på er herlig!! håper vi sees snart igjen!

    Klem J.

    SvarSlett
  8. Nyt dagene med den lille - de blir så altfor fort store...(den har du sikkkert hørt millioner av ganger før).

    Jeg har lagt meg til som følger:-)

    SvarSlett
  9. Kjenner meg igjen i det du skriver.
    Nydelig liten gutt :)
    Så flink du er til å ta bilder !!!
    Ha en fin uke.

    SvarSlett
  10. Så godt å lese :)
    Har akkurat blitt 2 barns mamma og er veldig sliten og av og til frustrert!!
    Men de rundt meg som også er blitt det, synes det bare er fryd og gammen. Sjelden sliten..

    Føler det er noe galt med meg..

    Takk for en fin blogg!

    klem fast leser

    SvarSlett
  11. For en nydelig liten krabat med de største gluggene jeg har sett på lenge - herlig! Spedbarnstiden er den mest slitsomme, herlige, frustrerende, fantastiske tiden vi går igjennom, men det er utrolig hvor fort man glemmer søvnløse netter og ammetåke :-)

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  12. Fine lille!!:) Så bilder av dere hos Kjersti, en fantastisk bukett bebiser og fine mammaer! Så ut som dere koste dere skikkerlig, neste år er jeg på plass og!;)

    Ha en fin uke,klem

    SvarSlett
  13. Åh, han er bare så gullegod! Og jeg er så heldig at jeg får se han igjen snart, hurra! Klem

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger