En krok

9.27.2011

i stuen er gjort klart til høsten. Ingeniøren har shoppet nye høytalere
fra Parrot by Starck. Ipoden kan puttes nedi på toppen eller man
kan spille vi pc, telefon eller Ipad:-) Genialt å få cdspiller, forsterker
osv, vekk fra stuen. Lyden super også..
Ullkurven er fra Lama og puten fra meg;-)
 
Litt av julepynten vi lager er kommet frem, nå er det faktisk snart jul:-)
Lampen har fått ny skjerm, den forrige knuste og denne gangen valgte
vi en annen farge en hvit, fint å bryte opp litt.
 
 ny te-lysestake ny favoritt!

Fin tirsdag til deg.



19 kommentarer:

  1. Wow, det var en snasen høytaler!!
    Passer jo perfekt! Slik en ønsker vi (jeg) meg og, hihi;))

    Knallfin snøkrystall, lager du de selv? Og jeg falt fullstendig for det søte lysglasset ♥ Hvor er det shoppet?

    Ha en finfin tirsdag!

    Klem line

    SvarSlett
  2. Fantastisk fin snøkrystall, håper du skal selge slike! :) Håper tirsdagen din er god!

    SvarSlett
  3. Så koselig du har det! Puta ser deilig ut og snøkrystallen er jo rett og slett vakker..

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  4. Utrolig kuul lampe, og ikke minst dockinstasjon/høytaler :)

    Lillebror er bare helt nydelig, utrolig hvor fort de vokser. Min lille prinsesse er 8 uker allerede, nyter hvert sekund :)

    Klem

    SvarSlett
  5. Knallstilig hos deg, Tonje!
    Og for noen høytalere!!! Passer jo så godt inn.

    Ha en fin dag!
    Klem Tove

    SvarSlett
  6. Kjempestilig høytaler!! Må være deilig å få CDspiller og forsterker unna stuen ja! Min halvdel derimot tenker på å skaffe seg gamle store høytalere - noe jeg ikke er like fornøyd med!! Tror jeg må vise han denne jeg :=) Nydelig snøkrystall!! HA en herlig tirsdag :=) Klem

    SvarSlett
  7. Fin krok du har her ja!
    Har du laget snøkrystallen selv? Den var skikkelig nydelig!

    Håper du har en fin dag!
    klem

    SvarSlett
  8. ....og du, mens jeg først husker det. De bådene du bruker så mye av, hvor kjøper du dem?

    SvarSlett
  9. Så herlig krok med høstlig, fin utsikt.
    Kul høyttaler og fin lampe også...
    Spennende den keramikken du holder på med forresten!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  10. Herlige detaljer!
    Gleder meg til å se mer av julepynten dere lager- Den stjerna der var nydelig!!

    Kjekt å få hilse så vidt på deg på lørdag! Kanksje det blir en annen anledning med bedre tid senere?

    KLEM!

    SvarSlett
  11. nydelig den julepynten!! skjønner godt du vil ta den frem nå - dette skal ikke ligge vekkgjemt!

    Klem J.

    SvarSlett
  12. Stilig høytaler!!!!
    Og så flotte bilder du har tatt! Rene, lyse og fiiine!
    Liker lampen! Har sett på den mange ganger selv, men den har ikke blitt kjøpt. Foreløbig, iallfall:)

    Nydelig julepynt! Kommer du til å lage for salg før jul?

    Klem!

    SvarSlett
  13. Gjennomført delikat... *me like* :)

    SvarSlett
  14. Åh, sååå fint! Den lampen var skikkelig lekker, og den keramikken din er så flott altså. Har du epla butikk, eller selger den via andre kanalar? Blei så frelst på dei kamelane også! Du er så kreativ!! Julepynten fristar også veldig :) Fekk så vidt sett snurten av deg under bloggfrukosten på messa i Bergen, og du ser like skjønn og fin ut som ein får inntrykk av via bloggen.

    Klem Eli

    SvarSlett
  15. Håper virkelig du selger disse snøkrystallene, for jeg VIL HA!! usannsynlig fiiine:-)

    Deilig med hi-fi som ser bra ut og i tillegg låter bra:-)
    Nydelig gutt dere har- utrolig fort tiden flyr avgårde.
    Klem til dere

    SvarSlett
  16. For en flott blogg du har, herlig inspirasjon:) Utrolig flott lampe, med ny skjerm!Hvor er den fra, passer trolig i mitt nye hjem ser du:)Anita

    SvarSlett
  17. I love these pictures!

    Carmina

    www.interiorsoriginals.blogspot.com

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger