Forandring fryder

9.29.2011


Da begynner lillemor sitt rom å ta form. En krok av det iallfall:)
Kili sengen er en hit, hyller fra Sebra likeså, den ene av 
hyllene i settet på 4 bruker vi som nattbord begge deler 
kjøpt  hos MiniMikki.
Og ja dette bilde lyver ikke, rommet hennes er alltid 
like ryddig:) (dere skulle sett hvordan det ser ut der som jeg står:)
Teppe er også fra Sebra, fra en tidligere kolleksjon, jeg fikk ikke tak i det
i Norge, men en av mine snille lesere kom med tips til meg om hvor 
jeg kunne kjøpe det. Pipp pippen over lysbryteren har jeg hatt 
liggende lenge, husker ikke hvor den er kjøpt, og 
"lampeskjermen"er en paraply fra Lisbeth Dahl.

 Ha en super dag!

26 kommentarer:

  1. Så orginalt med den paraplyen:) Likte rommet veldig godt!

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. kjempe koselig krok.
    herlige farger og søte detaljer!
    me liiiike :)
    paraplyen var prikken over i'en!
    brilliant!
    klem

    SvarSlett
  4. Nydelig ♥
    Elsker sommerfuglene;)

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Dette var et nydelig rom Tonje!
    For noen herlige farger, likte teppet kjempegodt og paraplyen i taket.

    Ha en fin dag!
    Klem Vivian

    SvarSlett
  6. Så utrolig fint rom jenta de har...
    NYDELIGE farger og perfekte detaljer :)
    Du er SÅ flink!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  7. For et rom Tonje!! Utrolig fint:)) Tenker EJ koser seg masse her.
    Alle disse tetaljene som skaper en nydelig helhet!

    SvarSlett
  8. For et koselig jenterom. Digga lampeskjermen/paraplyen, senga, teppet på gulvet, sommerfuglene....ja alt. Knall fint var det :0)
    Små detaljer alle steder som tilsammen lager en flott helhet mao.

    Klem Jane.

    SvarSlett
  9. Rett og slett helt nydelig. Vi holder på å fikse litt på Hermines rom og nå fikk jeg lyst på noen innslag av lilla. ♥
    Sommerfuglene er prikken over i'en.
    Ha en fin kveld.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  10. for eit flott rom! heldig jente :)

    eg sikra meg eit sebra teppe på messa i Bergen, no må eg berre vente til me får eit hus som har eit guterom ;)

    -klem

    SvarSlett
  11. helt eventyrlig!!!! det teppet passet veldig fint inn :o)

    Klem J.

    SvarSlett
  12. For et fantastisk flott rom, nydelige farger og herlige mønstre. Sommerfuglene over senga er bare så utrolig søte. Her blir det oppussing av gutterom til uka, men det blir ikke mye sommerfugler der i gården :-0

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  13. dette var bare smellvakkert!

    likte spesielt godt paraplylampen, det var noe særegent og søtt!

    SvarSlett
  14. Hei!

    Jeg digger sommerfuglene på veggen, hvor har du fått tak i dem? Skal snart innrede et jenterom og et gutterom, gleder meg!

    Hilsen Kathrine (kathrinebyberg@hotmail.com)

    SvarSlett
  15. Deilige farger! Teppet var virkelig flott: )
    Linus har maken lampe - i lyseblå!!

    KLEM!

    SvarSlett
  16. Lekkert! Kul Juno seng, stilig med sommerfuglene som flyr opp, teppe var rå fint. Likte alt! Klem Mona

    SvarSlett
  17. Så nydelig rom - liker særlig godt den sengen (som jeg aldri har invistert i og som jeg enda angrer på at jeg ikke har...) Hyllene er supre, har de selv til mine to små.

    Ha en fin kveld.

    Hilsen Sofie

    SvarSlett
  18. Så søtt ;) Jeg gleder meg til å innrede rom til jentene mine!! :D du har en herlig blogg!

    SvarSlett
  19. Så fantastisk utrolig nydelig jenterom!
    Bøyer meg i støvet for denne skjønnheten!

    klemklem

    SvarSlett
  20. For ett herlig barnerom!
    Og en fantastisk flott blogg du har, full av inspirasjon : )
    Jeg legger meg til som følger : )

    Fin dag til deg, klem Elisabeth

    SvarSlett
  21. For et fantastisk fint rom! Digger fargene og dekorasjonene. Og for en smart idé å bruke en paraply til lampeskjerm!

    SvarSlett
  22. så morsom taklampe! veldig fint rom rett og slett!

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger