Fredag ♥

9.30.2011



Lue: alpakka fra esencia
Jakke: alpakka hjemmestrikket, mønster nøstebarn
Grå stjernetopp: Lindex
Ullbukse: lillebror sin str i 74 fra Selana
Sko: Uggs

Det er høst og ull er tatt frem igjen. Lillemor prøver alle
lillebror sine klær som jo sjelden passer, men denne
ullbuksen satt som et skudd. Blir som en lang shorts
i deilig myk økologisk ull.
Jeg har kjøpt den hos 4 children organic.
Jeg trekker vinner av gavekort der i morgen så
det er enda noe timer å hive seg på her.

Ha en deilig fredag!


13 kommentarer:

  1. åh, for et skjønt ullantrekk!!

    ønsker deg en god helg

    klem beate

    SvarSlett
  2. som vanlig, herlig bilder. Og den ulljakken likte jeg veeeldig godt:)

    Ha en fin fredag:)

    SvarSlett
  3. Herlige bilder og herlige klær, selv om det kanskje akkurat i dag blir i varmeste laget...

    Nyt den fine høsthelgen som ligger foran oss!

    SvarSlett
  4. Så herlige høstklær;))
    Og så artig at hun passet i lillebrors bukse, hihi;))

    Knallfin jakke, flinkis ♥

    Ha en finfin fredag!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. så fine bilder av E :)
    og pikerommet... love it:)

    ønsker deg og dine en helt herlig helg, godvær tilogmed:)
    klem ellemell

    SvarSlett
  6. Skøn pige du har der, og så fin trøje hun har på.
    Tak for din hilsen hos mig. Jeg har ikke flere kjoler på lager, men vil gerne sy en til dig. Hvilken størrelse skal det evt. være? Jeg er dog ikke sikker på at jeg kan klare helt de samme stoffer til ærmerne. Æblestoffet er ikke noget problem. Men hvis det skal være helt det samme, så vil jeg gerne undersøge om det stadig er at få i butikkerne :) Ellers kan du selvfølgelig selv vælge farver :) Send mig gerne en mail, så finder vi ud af noget.
    God weekend :)
    Kh.

    SvarSlett
  7. Herlige bilder av den søte tullen din:)

    Takk for sist! Kjempe kjekt å treffe deg igjen,
    jeg kunne ikke bli med på kvelden..
    men håper vi snart kan få til et treff igjen:)

    Goood helg!
    Klem

    SvarSlett
  8. Herlige bilder og herlige klær!
    Ønsker deg ei god helg
    Klem

    SvarSlett
  9. Superkoselig å endelig treffe deg under
    messehelgen! Og for en sjarmerende
    liten du hadde med!

    God helg til dere!

    Klem
    Christine

    SvarSlett
  10. Så nydelig strikk, dette kan du. Hos meg er det dårlig med slike ferdigheter! Mamma & svigermor derimot....!

    Ser det er flere fans av kilisengen, måtte helt til oslo for å kjøpe min jeg, men den er jo sååå fin!

    Nesten like gammel våre to små, tiden går jo sā fort men prøver å nyte hver dag. Alt ble liksom så greit da han ble tre mnd. Håper alt er bra med dere også.
    Kjempefin blogg:)

    Kos&klem
    T

    SvarSlett
  11. Hei! Hvilket garnmerke brukte du til jakken? Den var helt utrolig nydelig! Fulgte du ellers oppskriften til nøstebarn?

    Hilsen Linda

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger