Jeg trenger hjelp...

9.02.2011


Jeg holder på med lillemor sitt rom og hun fikk velge teppe selv... Det viser seg at
de ikke lager dette teppe lenger, men kanskje noen der ute vet om et?
Da vet jeg om en jente som vil bli veldig veldig glad!

Jeg har funnet frem noen av mine favoritter fra nettbutikken minimikki.
Du kan vinne gavekort fra dem på kr 500,- om du kommenterer på innlegget
jeg linker til her. De har masse godbiter som I Dig Denim, Sebra, Nova Star,
Katvig og Lilleba for å nevne noen..

Ha en fin kveld!



6 kommentarer:

  1. Uff, det er så kjedelig. Og så tenker man alltid at man skulle ha kjøpt det tidligere...

    Jeg kan desverre ikke hjelpe deg, men sender deg gjerne et "lykke til på jakten"!! Håper du får tak i det!

    God helg :)

    SvarSlett
  2. Typisk altså :( Kan dessverre ikkje hjelpe deg med teppe. Men forstår godt at jenta di kan tenke seg det :)

    Ha ei fin helg!

    Klem

    SvarSlett
  3. Hei Tonje:)

    Kan ikke hjelpe deg jeg heller..
    Men så freshe ting, liker fargene og det andre du viser! Og nå har jeg sneket meg med i konkurransen også..Mye fint i den butikken:)

    Lykke til med teppejakten da!

    God helg, og klem!

    Og..så nydelige bilder av ungene i tidligere innlegg! Fine:))

    SvarSlett
  4. Så typiskt!!!! Önskar dig lycka till. Kram kram

    SvarSlett
  5. Lykke til med jakten på teppet :)

    Benyttet anledningen til å bli med på konkurransen!
    Blir spennende..

    God helg til deg!

    Klem
    Christine

    SvarSlett
  6. http://www.dubuy.dk/dk-1/webshop/sebra-interioer/2257/haeklet-gulvtaeppe-sebra.htm

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger