Kitchen

9.23.2011





 Da har jeg fått en etterlengtet klokke på veggen, en jeg fikk jeg for putetips i 
Danske Boligpluss. Den er fra Kähler Design designet av 
Birgitte Due Madsen og Jonas Trampedach.
Jeg har endret litt på min, viserene var blå,  jeg har malt
mine svart for å få utrykket jeg letet etter.. 
Love trykk fra Flyshop har endelig fått ramme, og vimplene
i keramikk er også kommet opp.. Sakte men sikkert kommer
vi i orden her i ForeverLove hjemmet.. 
 Det er en god følelse!

 Kassalappen fra Berthas Oldebarn har fått fast plass på kjøkkenet.

Ha en super fredag!!




8 kommentarer:

  1. For et nydelig kjøkken ♥

    Tøff klokke.

    Ha en riktig riktig god helg.

    SvarSlett
  2. rålekkert!!

    sees i morgen, Tonje!

    Klem J.

    SvarSlett
  3. Lekkert, lyst og trivelig kjøkken du har, Tonje.
    Ha en flott weekend!
    Anna

    SvarSlett
  4. Så fint!:)
    Deilig og lyst.

    God helg!

    SvarSlett
  5. så mange fine detaljer på kjøkkenet:)

    ønsker deg en kjemeflott helg!
    vi trefefs jo imorgen:)
    klem ellemell

    SvarSlett
  6. Så fint kjøkken dere har. Herlig kassalapp.

    SvarSlett
  7. Nydelig kjøkken og nydelig blogg, her er det bare å henge seg på! :-)

    Ønsker deg en super mandag!

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  8. Hadde ikke fått med meg dette innlegget av det SUUUPERlekre kjøkkenet ditt! Koselig å se Flyprintet der også..hihi. Håper du har kommet til hektene etter lørdagen. Snakkes snart! God klem

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger