Lille vakre

9.09.2011

turbo prins står det på knappene på denne nydelige jakken lillemann fikk av gode venner....

Først av alt takk for alle fine kommentarer og velkommen skal nye følgere være!!

Jeg får en del spørsmål om en del ting, noen ting får jeg svart på, andre spørsmål får jeg
ikke svart på pga ammetåke ol, men noen ting ønsker jeg heller ikke svare på.
Keramikken vi har begynt å lage for eksempel, veldig koselig at mange liker den..... 
Vi har jobbet mye og lenge med idé og design.
Vi har ingen patent på det, folk må selvfølgelig gjøre
som de vil, men såklart vil ikke jeg dele med alle hvordan vi gjør alt, hva vi bruker  av
ditt og datt, & so on.. Dette er jo ting vi etterhvert skal selge, ting vi har brukt lang tid på å skape..
Jeg synes det er fint å dele, og de tingene har etiketten DIY, men noen hemmeligheter er det
jammen fint å ha for seg selv også - synes jeg!
Ha en fin fredag!

11 kommentarer:

  1. Nydelig baby :) Og veldig fin jakke... Ha en fin fin dag :o)

    SvarSlett
  2. Enig - dette skal du holde for deg selv :o), med veldig god samvittighet!

    Han der lillikken din er en sjarmør!

    Klem J.

    SvarSlett
  3. Jeg er helt enig med deg og leste i går et lignende innlegg inne hos honeypieliving som redigerer sine bilder på de vakreste måter. Det er jo hennes særegne måte å lage sine bilder på og skulle hele blogglandia gjort som henne hadde det blitt en hel haug med kjedelige og kliss like blogger rundt om kring. Du har din fantastiske flotte og særegne måte å både redigere, ta og blogge bilder på som er din. Fortsett den flotte jobben du gjør du og hold på dine hemmeligheter som gjør deg nettopp deg ;)

    SvarSlett
  4. Jeg er så enig at man som blogger ikke trenger å dele alt. Inspirasjon er nøkkelordet! I det siste har jeg tenkt mye av de samme tankene, siden jeg designer plakater og tapeter får jeg de merkligste spørsmål. Jeg har faktisk laget et utkast til et innlegg som jeg vurderer å publisere, men er redd for å tråkke mange på tærne.
    God helg til deg og dine, fra Christine

    SvarSlett
  5. For en skjønning!
    Ja, noen hemmeligheter er det lov å ha for seg selv...
    Klem Anna

    SvarSlett
  6. Selvsagt skal du beholde hemmelighetene dine for deg selv. Idéen er genial i all sin enkelhet; utrolig lekre ting. Heier på deg og er glad for å få kjøpe. :)
    Riktig god helg til deg og "turboprinsen" og resten av familien! :)

    SvarSlett
  7. Hei!

    For en nydelig blogg du har:) Den traff meg midt i hjertet<3

    Gleder meg til å følge deg videre:)

    Christine/MøbelPøbel

    SvarSlett
  8. Beautiful photos, lovely Blog...thank you for the inspiration.

    lots of love from switzerland
    Jacqueline ♡

    http://jacquelineswhitehome.blogspot.com/

    SvarSlett
  9. Ååå så skjønn : )

    Klem Heidi

    SvarSlett
  10. Så vakker han er ♥

    Og selvfølgelig skal du ikke dele hemmeligheter! :D

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger