Lillemor

9.16.2011


avslører mammsen...
I bilen til og fra barnehagen har lillemor og ingeniøren samtaler,
"dype" samtaler om meg og mine vaner:-)
EJ: -I dag hadde Tilde bursdag, da fikk hun mange pakker 
-sånn som mamma får.......
Ikke at jeg har gjort noe gale, men ingeniøren får ikke med seg en
brøkdel av det som lander i postkassen for tiden og det har,
som EJ har fått med seg blitt noen pakker ja...
En god del er jo til henne og lillebroren da:-) Som buksen
hun fikk for en stund siden fra Selana. Deilig økologisk ubehandlet ull.
Jeg har kjøpt den hos 4 children organic, du kan vinne gavekort 
på kr 500,- fra den fine butikken her.

Ha en super start på helgen!



4 kommentarer:

  1. Haha. ..herlig ;))
    Ha en riktig god helg!

    SvarSlett
  2. hehe, en kjent situasjon det der!

    Flotte bilder :o)

    God helg - klem J.

    SvarSlett
  3. Herlig! Er så glad for at ingen følger med meg:)))
    Nydelige klær!

    Har jeg virkelig vunnet hos deg, Tonje??? TUSEN, TUSEN TAKK. Nå ble jeg virkelig overrasket:)))

    STOR KLEM
    Tove

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger