Sommerfugl

10.14.2011

 undulat & sjøhest er noen av navnene på fargene det står mellom nå
som jeg skal i gang med en babykrok på vårt rom. Jeg synes alt med
den nye kolleksjonen til Fargerike er så delikat og så gjennomført.
Skjønne navn, duse behagelige farger,
akkurat slik jeg liker det, masse god inspirasjon. 
 Lillemor insisterer på fargen Dus Sommerhimmel, jeg er
svak for Mild Akvamarin og Duck Egg Blue digger jeg også!
Akkurat det jeg holder på med nå er det jeg liker best,
lage moodboard, sette sammen ting og drømme meg bort!
Uglen fra Den Gode Feen er selvfølgelig med i planleggingen!

Ha en fin kveld:)


9 kommentarer:

  1. Koselig med planlegging! Halve morroa;-)

    Fine farger! Min sønn er blitt så stor at han ikke ville ha lyseblått rom eller blått i d heletatt. Han mente på at nå var han stor og hadde hatt nok blå rom(2 stk så langt i livet bare) og ville nå ha GRØNT rom. Og grønt ble det:-)
    Men jeg er personlig veldig begeistret for de nydelige blåfargene og duse pastellene;-)

    Stor klem

    SvarSlett
  2. Så koselig å planlegge rom :)Håper dere finner en god løsning og fine fager.

    SvarSlett
  3. Nydelige farger - gleder meg til å begynne planlegge babyrom igjen en dag ;)

    Ønsker deg en god helg, håper dere har det kos! <3

    KLEM

    SvarSlett
  4. Dette ser bra ut. Gleder meg til fortsettelsen. Er det noe jeg er helt sikker på så er det at det blir helt nydelig!
    Du er jo så flink.
    Ha en fin lørdagskveld.
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  5. Så kjekt med planlegging av koselige barnerom :)
    Nydelige farger!
    Klem fra Camilla

    SvarSlett
  6. Nydelige farger alle sammen. Kommer til å bli et fint rom uansett hva slags farger du velger av dem.
    Gleder meg til å se hvordan det blir.
    Klæm

    SvarSlett
  7. Heisann, kanskje dette ikke er riktig forum å henvende meg i, men jeg prøver likevel.. Jeg har opprettet en blogg, som i hovedsak skal dreie seg om det nye huset vårt, interiør og familie. Men, headingen på bloggen klarer jeg ikke å utforme. Derfor lurer jeg på om noen kan gi meg noen tips, evt. om noen vet om noen som lager slike.
    Hilsen Stine

    SvarSlett
  8. I am a big fan of your blog! even if I don't understand a word :) everything is so inspiring! and I love the color theme too.

    SvarSlett
  9. For en nydelig fargepalett.. Gleder meg til å se mer.. Planlegging er så kjekt og absolutt spennende..

    Klem fra meg

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger