Sunday love.

10.23.2011

Da er søndagen godt i gang og jeg har nok av prosjekter jeg vil gjøre:-) så får vi se 
da om tiden strekker til:-) Den nye strikkejakken til lillegutt skal iallfall
få nye knapper så får det andre bli bonus..

Jeg får så mange koselige mailer om keramikken jeg har vist litt bilder av her
på bloggen. Ja vi skal begynne å selge den, men grunnet mye tull med ovner ol,
har vi ikke kommet så lang som vi ønsket. Jeg kommer til å publisere det her når vi
er i gang. 

God søndag til deg!!


3 kommentarer:

  1. Hva for noe fantastisk av ett møbel viser du disse tingene på?
    Veldig nyskjerrig;)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. ååå, jeg som akkurat hadde tenkt å sende deg mail og spørre om keramikken! Da venter jeg i spenning ;-)

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger